I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-09-20 21:33
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag)
WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP

2007-09-20 21:45
Tjock nice låt!

Rätt länge sen ni droppa nått.
http://myspace.com/etownbeats

2007-09-21 00:59
produktion , Ken ring värt att nämnas ;)

låten e tvärfet men stör mig på en sak "röker hampa mariujana" hampa mannen.....slå upp det ordet så förstår du att folk rynkar på ögonbrynen............det är faktiskt färsking varning, här under
ska jag förklara varför.

Mellan år 1970 och 2005 var all odling av Cannabis sativa förbjuden i Sverige. Totalförbudet är numera hävt, och det är åter lagligt att odla vissa sorter av så kallad industrihampa (med en THC-halt lägre än 0,2%) om sorterna är upptagna på Jordbruksverkets lista över godkända hampor. Innehav av industrihampa klassas aldrig som narkotikabrott, oavsett användningsområde.

Frukten, en liten nöt som kallas hampfrö, säljs som fågelfrö och tillhör en varietet med obetydligt innehåll av THC.

:)

Behöver beats !!

2007-09-21 01:05
Skillnaden mellan olaglig cannabis och legal hampa är knappt synbar. Däremot så skiljer de sig enormt på det kemiska planet. Av cannabis kan man bli hög, hampa däremot innehåller alldeles för lite aktiva substanser och ger ingen effekt vid intag
Behöver beats !!

2007-09-21 04:25
Enda gruppen i Sverige jag tror på!
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013

2007-09-21 10:14
först.tack grabbar för ni lysnat och skrivit....

Okke_: försöker samla ihop matrial till ett demo så har itne släppt så mycke. pluss, de känns som whoa ignonerar oss oxå...
dem lysnar men skriver aldrig....

Legenden
Tack brushan. sånna inlägg värmer.
få se om nått bolag nappar på demot sen...
kanshe kan bidra me nåt beat ?? =D

BIGROB. nu är du ute och cyklar lite. man kan visst röka hampa. för de första kan hampa ha upp till 3% TCH och mer. men för att det ska få kallas INDUSTRIHAMPA ska den ha högst 0,2%. och jag sjunger, röker hampa och inte röker industrihampa..stor skilnad på industrihampa och droghampa

"Industrihampan, som även kallas EU-hampa, får ha en högsta THC-halt av 0,3 %. (THC =Tetra-Hydro-Canabinol). Detta kan jämföras med droghampan, som vanligtvis är upp till 100 gånger starkare. "  (http://www.repslagarbanan.se/se/ut/ut0002.htm)

"...odling av hampa förbjuden på grund av växtens narkotiska egenskaper. Torkade blad kallas marhijuana och körtelsekret från blommorna kallas haschisch."
(http://www.hampa.net/hampa.htm).

sen heter det faktiskt ANTIGEN "lyfter på ögon brynen" eller
"Rynkar på näsan". du körde en mix där =D. fattar itne varför du stör dig så mycke, du har nämnt de förut till mig.. det är bara ett rim igentligen. tro inte nån kommer "rynka på ögonbrynen" för de.

TACK igen grabbar....
peace

2007-09-21 10:41
nice låt

2007-09-21 12:23
tack man, kul å höra

2007-09-21 14:02
första och sista uppningen, hoppas dem som vill ha våra låter hinner se detta innan tråden försvinner.

tackar för mig annars...

peace

2007-09-21 15:00
Tycker de här låter riktigt fett.
Moderator

2007-09-21 15:58
tamam nice shit :D... vi hörs !

2007-09-21 16:54
detta va nice faktist, lycka till boys!
http://www.myspace.com/risalaa

2007-09-21 17:02
niice shiet !!! / L
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-22 13:42
Tack så mycke. kul å höra ni gilla den... ska försöka släppa mer på whoa. va ju ett tag sen..

SDS_Bacii P18
jaa, börja när jag va 13 typ... sååå, aaa, snart 10 år kanshe... hahaha... 

tack igen alla

peace

2007-09-24 20:01
ingen mer? över 160 som lysnat ju