www.soundcloud.com/arionmusic
fett :D:D båda två la de riktigt skönt :D
feeet lagt av båda! nicce me promoes feta beat :)
Redaktionschef
2007-09-21 22:44
Hade det bara varit lite mer inlevelse i sången på refrängen så kunde låten ha lyft lite mer ... den var bra men saknade det där lilla extra. Men det är väl naturligt, kS är väl kanske inte någon sångare av rang (?) hehe. Men samtidigt var det här väl ingen hårdsatsning till låt, så för att ha varit en session så är det givetvis bra.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
tycker inte KS ska sjunga men när det gäller rap så flyter som galet skönt..bra text diggar ditt utal på eng.. rikigt bra 2:a snubben galet bra,skön röst,bra text,skön eng, som sagt session ni har väl lagt ner mer eller mindre tid på detta peace one love www.sds.studio.nu
www.sds.studio.nu
detta var grymt gjort av er båda.. har inget mer o säga for now :)
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Fett som fan av båda :P
Signatur?
Jag tyckte detta var skitfett. Tillskillnad från någon här uppe så total köpte jag sången faktiskt, passade skitbra. Ni är skillade som fan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Riktigt läckert grabbar, skön sång.... sparar fan denna
rapo gapo
chea, lät riktigt cleant! fortsätt såhär=)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
detta är bra skit,
hets, stress, fest!
lät ganska bra
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Era röster är maaad sköna!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Riktigt mysig denna! :) .. kul att får höra kS med nytt.
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
kS, låter som 50 lite faktiskt.. röstmässigt! reffrengen låter precis som 50 :P kid B, tööngt! denna låten dirr in på mp3:n
o just de.. du är jävligt äcklig också.
GAAAALET .. Riktigt bra lagt av båda.. Gilalr din sång Ks, Den är så fet !:. Fett tungt !.. Rappen ligger där den ska.. Bra uttal !.. Bra röst ! Desamma på dig Kid-b.
Fett tungt asså !
Mc´s Spottar Verbalt
Tungt!
http://www.herrbitter.blogg.se/
tack guys.. visst sjunger man inte som anthony hamilton men va fan.. den lät lite smutsig o gungig :D jag gilla den.. men tack för all respons.. men konstenrera er på Kid B. 16 bast o redan så där skön liksom. . han e tyyyyyng
riktigt fet :)
fett grymma!! e du alban ks?
The only way to stop me is to motha fucking knock me or pop me !!
detta är helt jävla galet! nä fy 1 av de bättre som jag hört från er.! big up!
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
riktigt galet, ks underbar, kid kommer bli helt sjuk i skallen om han ba är 16 nu. .damn boy
Moderator
2007-09-22 14:44
Nah fan, jag tycker refrängen var riktigt fet alltså.. ser inte något fel på den, nice vibez.. Engelskan är tung, kS levererar det tungt och har fett uttal, nice delivery och tung lyrik... riktigt nize! kid B låter också tung som fan, nize uttal och soft röst, fet delivery och han langar en helsoft vers, big ups! Pz!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Moderator
2007-09-22 14:55
Jag gillar reffen som fan jag med! Helt övertung låt alltså helt sjukt!
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
Jag gillar detta som fan! ks du lägger det övertungt både på versen och reffen. kid-b Lägger det lika tungt! Gillade denna låten som fan, sparas.
HANINGE
yeah nice med bra respons här jag ser progress kid...me like it =)
http://www.soundclick.com/Labbi ~ Labbi - Mind over Money - Linero ~
mad love people
tokig skit som alltid när kS är inblandad.
kid b.....hur får man tag på Poisonous Poetry Vol. 1???
EN KLAR FAVORIT DET HÄR VAR SICK!
Dags att ta in folk på min "kompislista" igen så bara att lägga till mig. (förutsatt att vi snackat då).
REFF: Reffen har ett sound av wisky drickande och rökande,din stämma darrar perfekt och back slingan är helig.Grymt impad av dina skillz ks du för vånar fortfarande med dina reffrenger som sätter sig i minnet och kännslan av dom är helt obeskrivlig. VERS kS: Ditt flow som flytter bland tonnerna och det du säger som får än ryssa. Dessa låtar gör du så sjukt bra du är nog en av svergies bästa på det förstår inte att du inte har gjort någon skiva än när du har skillsen till det. ALLT VA TUNGT GGGGGG. VERS Kid b: Duktigt gjort fan,trodde det skulle låta katastrof men du la det helt fuking chill och du är bara 16 mad gjort mannen. DU är ett hop så fortsätt droppa tunga låtar och håll det äkta pz
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
Arion du vet vad jag tycker. Ni levererade med nice flow och tung engelska. Helskön session! Peace:D
Mind>Money ...
massa kärlek.. tack ska ni ha
riktigt sooft.. Grym vers av ks som vanligt... reffen sååådär... men gryyyymt niice låt
ALLIANS FÖR SVERIGE Preben Productions www.quizze.info.se
patiently waitin fo' some mo' kS shizz...
and it's cummin
ks - jag tycker verkligen att din sång är kanon! riktigt tung. galet bra på engelska, ditt uttal, flow och inlevelse gör dig till en av de absolut bästa rapparna i sverige. riktigtriktigttuungt . kid-b - helnice vers, svårt att överglänsa kS dock .. One !
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
KS dödade, kid la de najs.
håller med Lime men inte på ett dåligt sätt. de va riktigt tungt. längesen ja hörde nåt me b men detta va fett! keep up
fan diggar låten mer o mer för varje gång jag lyssnar på den rikigt fet ... PS. KS är du seriös i låten ang att du ska bakom bom?..
www.sds.studio.nu
måste säga att erat uttal e galet bra. Plus låten ger en härlig undergroundkänsla men samtidigt clean. kid B so young, so clean. And Ks so fresh
Dags att ta in folk på min "kompislista" igen så bara att lägga till mig. (förutsatt att vi snackat då).
fett av båda, refrängen skööön :)
tungt grabbar. Holla så gör vi något fett ;)
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Låten är så jävla skön! skulle uppskatta om ni la upp texten med. Peace!
Lackar ur!