Glömde Lyrics för er som behöver.HEDDE Heeey allihopa hur är läget läget idag?/ Jo tack det är bara bra, vad var det du sa/ att skitväder är bara en jävla dum sak/ men det är det ju. men det är väl okej inne såklart/ kicka massa låtar me mitt crew HKP/ tjafsar du med oss, ja så ska du få se/ en tjotablängare i ditt fula jävla face/ men det var ju inte jag så sluta med ditt blame/ Yea! min röst är fresh, mina rader är galna/ det tycker iallafall mina tyresö barn va?/ bryr mig inte, jag vill bara skapa musik/ Diggi-di-diggar du inte så kan du dricka mitt urin/ Ta dagen som den kommer, sluta klaga/ och lev ditt liv och så blir allt bara bra/ va? 16 bars direkt från heddes hjärta/ lyssna på min rap så slipper du nattens smärta/REFF: Kom igen folket det är solsken i himlen/ Skit i allt, Yes, glöm alla dåliga minnen/ Gå ut och ha kul, du ska inte vara instängd/ --- --- --- nu drar vi det igen/x2 STAMPE Yo stampe här, som ni kanske redan vet/ Ofan spana in den dära tjejen, förfan va hon e het/ Jag är en riktig tjejtjusare, som glider runt i Tyresö/ Softar någonstans, och sedan knäcker en öl/ Går dock i världens sämsta skola, ja ni vet vilken det e/ Men där går alla mina homies, så jag skiter i de/ Stampe är tillbaka, nysnaggad och cool som vanligt/ En lugn liten pojk, dock fortfarande lika farlig/ Påbörjar min start på dagen, runka och ta en dusch/ För när man vill ha fina tjejer, vill man inte lukta usch/ Köper en snusdosa, och kör in en vän under min läpp/ Det här är jag, så om du stör dig på mig så håll din jävla käft/ Sommaren var kass som fan, regnat hela tin/ Och nu när skolan börjat, kryllar det av småglin/ Det här var allt för mig, så tack för att ni lyssnade/ Nästa gång vi ses bruden, står vi kanske kyssandes/ REFF Kom igen folket det är solsken i himlen/ Skit i allt, Yes, glöm alla dåliga minnen/ Gå ut och ha kul, du ska inte vara instängd/ --- --- --- nu drar vi det igen/x2 MR ANDERSSON Tänker tillbaka skakar av mej gårdagen/ Ja för gjort är gjort vad kan jag göra åt saken/ Å med HKP kan det bara sluta bra/ så ta din fula tjej och dra/ Passar micken runt som jag passar en cigg/ Vi drar en låt, en glass, en öl och sen ett ligg/ Hela natten äre fest och jag är VIP/ You dont belive me? COme here and you'll see/ Du kanske kan klaga, hur vi har valt våra öden/ Men komm och battla oss, det lär va värre än döden/ Jävla sopa, Kom inte hit och snacka skit/ Ja du är som michael jackson, han blev aldrig mer sig lik/ Vi slänger oss på en buss och får se vart vi hamnar/ och vi är altid påväg har ingen tid att stanna/ nej jag skojjar bara, imorrn äre chill/ vill du hänka? det är bara säga till/
bla.