Alexz K - Ger er mitt finger
ahh som ni ser har jag droppat nytt .. kommentera , njut osv :D LÅTEN !!! FRED !
H-O-R-A
feeet braa mayn (Y)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tycker att du får till d nice, e lite svårt att höra vad du säger ibland :s tyckte att beatet va värdelöst ibörjan men sen efter en stund va d ganska skönt :) Annars e d la inte så mycket mera å säga :) 7/10 Vem e d till? <3
Joltarn finns över allt du kanske bara inte har märkt det än
Låten är inte till någon =) .. Tack för kommentarerna mannar :D Peaz <3
H-O-R-A
You know what i think yo .. Låter lite stressat ibland, blir rätt jobbigt att lyssna på. Så mitt tips hade varit att köra på slöare beat, så du kan visa det du är duktigare på. Du blir duktigare på texter och dina rim börjar få högre och högre klass. Thats the new style, yea :) You know whats the deal - reeeesooolut !1
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
nja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga det är delade meningar helt klart. Introdelen : nja, det ända som jag skulle kunna gilla där var "okej, okej" men tveksamt. Du inleder lite lamt.Verser : Säger som joltarn här - "svårt att höra vad du säger ibland" . Du får väl till någon bra rad men tycker inte det var det bästa du gjort.Reff : Tråkig, känns som om den kunde bli bättre än vad den är. Men okej ialf. Beat : Nice.Helheten håller inte för mig, skulle kunna lyssna på den nångång men skulle tröttna ganska snabbt med. Tyvärr . Inte min smak så att säga men fortsätt med ditt, säkert många andra som diggar.
Over n Out
AAC - http://www.myspace.com/ntodao
ajjt :D .. thäänks bwooois =) .. Ska tänka på allt som är sagt :)
H-O-R-A
eihihiy , fetlåt :) sanningen är att jag också har det beatet ! hiih " du har dock gjort bättre låtar mayn, men det söög ju inte ? det var rätt hyffsat medelmåttad nivå denna gång, du kan bättre! px <3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Du har gjort mkt bättra saker det vet jag :) Men visst den var ju inte dålig. men det var nog inget jag skulle kunna sitta å digga sry
https://soundcloud.com/mendelsonbits
ajjt :D . adå bättre har jag nog säkert gjort som ni säger fan :D .. menmen , det blir så ibland :D .. haha . forsätt kommentera gott folk =)
H-O-R-A
förresten, vilket finger ger du dom ... ? :$
hehe jag tänkte mej mittenfingret .. :D Det är det jag sträcker upp förstår du väl :$ haha
H-O-R-A
sträcker upp? kan du bara sträcka upp ett finger? ... jag kan sträcka upp tio :)
hahaa sluta smutsa :D .. haha . jag kände för att steäcka upp de helt enkelt :D .. aja över till låten nu :D kommentera ;D ?
H-O-R-A
tjena alex ! hm har hört mycket bättre med dig ! mixningen låter väldigt burkig ! som niklas sa , låter lite stressigt ibland ! men annars helt okej ! Piiz
ROUSU
Tjuu ! njae, mixning var sisådär, ah som zyyyycore sa, låter lite för stressad ibland och ibland hör man inte vad du säger riktigt, menmen som nån sa har du börjat få till dina texter ;D men hört bättre och vet att du kan mkt bättre ;D 5/10 ! pz <3
sjukt flippat beat, har mkt svårt att höra vad du säger ibland, få till de så diggas de bättre. nån rad var hyfsad men som jag sa svårt att höra på vissa ställen. njaa diggade inte detta lika mkt som annat du gjort men keeep on
www.myspace.com/naturmusic
Jag tyckte om beatet iaaf & Reffen e oxxo braa (: men har också svårt att höra vad du säger ibland . Synd faktiskt för de man hör e mkt braa :)
tack alla :D jaa ska lära mig skriva lite kortare rader trorjag fan :D .. Men det är bra att jag gjorde en sånn här låt så vet jag exakt vad jag ska förbättra :D .. tatck för all kritik =)
H-O-R-A
tack alla :D jaa ska lära mig skriva lite kortare rader trorjag fan :D .. Men det är bra att jag gjorde en sånn här låt så vet jag exakt vad jag ska förbättra :D .. tatck för all kritik =)
H-O-R-A
Detta var bra alex :d me likes
Death is the only way to true happiness
shiit va ful du e på din press bild :S vf e du så ful? :S jag skulle nog inte velat leva om jag såg ut som du :S fan ser upp till dig som vågar visa dig utomhus med de ansiktet, props till den fula grabben!
As*a's ansikte, HAHAHHAHA, fulaste jag sett han måste fått mkt stryk som barn ;/ PZ!
haha du vågar ju inte ens visa dig själv på din press =) .. Avundsjuk ?..
H-O-R-A
glömde oxå tilläga att detta är en tråd där man kommenterar låtar =) inte bilder bara så du vet .. Om du nu tycker de kan du ta det i GB elr i ett PM :P
H-O-R-A
Limited - Cool snubbe ... inte :)
vet ju inte om du leker eller inte men det är ganska komiskt att du är så jävla kaxig på ett sätt som du kanske inte förstår själv... har inte så mycket att klaga på låten. den e ganska skön men ibland blir det svårt att höra vad du säger
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
ajjt tack för din tid :D
H-O-R-A
okejokej :P mer ?
H-O-R-A
men fan alexz du kan ju inte direkt påstå att du är snygg och att nån tjej tänder på dig.. men fan ge inte upp, den fula ankungen blir en dag en svan!!! kass låt btw, men fortsät vara ful, byt gärna bild o så ibland så jag får garva lite ;d PEACE!
As*a's ansikte, HAHAHHAHA, fulaste jag sett han måste fått mkt stryk som barn ;/ PZ!
HAHA ^^ har jag påstått att jag är snygg :) ? neeeej , men du verkar ju leta efter killar här på whoa =) så jag hoppas du finner din drömkille :D .. det vore kul för dig =) .. men om du ska leta bögträffar här så är det nog inte rätt ställe tyvärr =) .. leta vidare grabben :) .. BTW.. Jag har tjej :)
H-O-R-A
hahah du har en tjej? OKEJ! hon kan ju inte va så snygg isåfall haha typ 80kilo fjortis fläsk och ett face fulare än ditt haaha kan tänka mig er tillsammans
haha orkar inte slösa min tid på dig :) .. Alla förstår ju att du är bög ändå :) .. skriv i GB istället och smutsa inte tråden ..
H-O-R-A
okej ska inte göra din tråd fulare än dig så detta blir mitt sista inlägg DIN LÅT SUGER, du suger, du e ful, du vart misshandlad av en spade när du va liten, bye
okej =) vad kul för mig :D .. Kommentera nu whoa :D !
H-O-R-A
Du skriker lite för mycket i början, sen så måste du lära dig artikulera bättre.. Det blir mest mummel i min öron, hör inte så mycket av va du säger.. Men skriker du mindre, chillar lite, lägger addsen rätt så blire fett..! peace mayne
VA FERM!!!!! :@
aiight thäänks man för kritiken :D PZ
H-O-R-A