Reeb - Vill Komma Bort ( Men det går inte ) Tja ! Droppar nu e ny låt som jag gjorde i dag på morronen studiedag så va tvungen o studera lite i växtriket o skrev några rader för att senare spela in...Beat : Nåt jävla härligt free som nån gjort här på Whoa.Text : Jag, så klartMix o allt annat : Jag oxå...Låten Tankas här och kan även tankas: HärText:ey jag måste komma bort //jag palla inte med skiten som jag har fått //o kommer att få , jag pallar inte denna långa vägen att gå //jag kommer ingenstanns , men försöker avancera fram //jag skriver min musik , o spelar in allt mitt skit //jag skriver om mitt liv , o den skit jag har sett //berättar om alla gånger skit spåra ur Allting gick snätt//jag pallar inte vandra ,med anledning vet inte vart hamna //om jag inte stannar , kanske sluta med tungt missbruk //kan inte slutar alls , kanske e jag redan fast i djävulens hand //bröder till döden, tillsammans vandrar vi fram //tillsammans möter vi blod , o knytter dessa band //tillsammans förrenade i detta land , ska ta allt om jag bara får en chans //kanske e jag för svag , kanske e jag för liten //för att fatta denna skiten , kan själv inte vill inse //vad som sker , kanske bara vill leva detta livet //krokodilen säger mer och mer, hash o weed //i hundra olika sorter, for mej att röka holken //menning mer livet ? att må bra ,jag har ett socialt umgänge //så låt mej bara va , o puffa min holk o låt mej vandra vidare stolt// TANKA O LYSSNA ! SEN SKRIVER DU EN KOMMENTAR !