I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mvh - En storpamp på ordbajs

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-09-24 11:44

Mvh - En storpamp på ordbajs

Svängde ihop en session, som mest är aggresiv, och mycket våldsironi i. Blev själv lite nöjd, speciellt med texten.

Text/rap - Mvh
Beat - Instrumental We on D-block
Det närmast obefinntliga mixningen - Mvh

Ladda ner nu, gratis

Ladda ner här med

Texten:
Jag lackar på andra som knappast kan rappa
Och skallar blir fucked up som tankar på ganja
Så halsa en flaska och blanda med vallar
Sen halta till mamma med din back up i kassar (Jag)
Är sinnessjukast och gangster, ni får vintersjuka och cancer (I)
En timmerstuga på landet får du en silverkula i skallen
Och det är inte så konstigt att din brud kallas för slapp
När hon är som dina konserter så alla får plats
För det blir ord och inga visor som accapellas
Så fatta, snälla, för jag är giftig som salmonella
Mina rader är vapen som tar dig till graven
Jag är Halfbaked och Scareface och du krakel spektakel
Den bästa du sett och jag lägger det fett
Och du lämnades själv bara ensam och rädd
För Micke kommer slå er sönder och samman
När din skiva innehåller spår av nötter som rappar (BLAOW)!

Släng en skön kommentar nu!

Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.

2007-09-24 11:47
Tycker det var ganska fett ändå, kanske lite dålig kvalle, men texten var boom, och deliveryt aggresivt. Kanske inte det bästa flowet jag hört, men det håller.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-24 11:54
Yeah man, texten är fet. Snyggt rimschema osv. Men flowet är inte helt 100, men det går framåt i alla fall. Märks att du har övat på inlevelsen, vilket är bra!

Keep it up, soldier.

2007-09-24 12:24

Detta sög. Men texten va rätt skön.

Rap

2007-09-24 12:24
Kk, tack för kommentarerna, det känns ltie som att det börjar gå frammåt.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.

2007-09-24 12:25
Alldrig hört dig för men text haru väll inge prolem med, mäst flow som inte är så stabilt, men i början lät de dugligt.
Rap

2007-09-24 12:50
Låter lte osäkert som sagt, halvdan delivery, texten är väl ok för en session. en du låter för osäker och tappar rätt mycket på det. En aning off ibland med.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Lyricist

2007-09-24 13:01
För att bättra på flowet så får du helt enkelt slipa mer på texten. Det blir lite ojämnt och det går inte att rätta till genom att öka tempot på rappen eller nåt sånt där utan att det låter efterblivet.

Som sagt låter det lite osäkert och hackigt. Du måste träna mer på att flowa cleant och softa dig igenom texten. Rappa mycket för dig själv och se gärna till att kunna texten utantill innan du spelar in den. Sånt som hjälper. Detta skulle kunna varit lite fett iallafall, men som det ser ut nu så lyssnar man aldrig mer än en gång.

Sååå...Träna på flowet tills nästa gång!

2007-09-24 13:08
texten e som vanligt riktigt bra..gillade den agressiva stilen..men som schtev redan sagt så borde du öva mer flow..men det kommer..bara spela in o ha kul liksom..kör hårt..peace
http://www.myspace.com/noodlestyle

2007-09-24 13:10
texten e bra, flowet låter nice i början men sen sjunker det. pajs
Get MAD and change

2007-09-24 14:03
Sitter i skolan och kan inte lyssna, men texten är SKITTAJT, lyssnar när jag kommer hem. Peace.
BiggedyBaaaaaak Baaa BAKOM FLÖTET!

2007-09-24 15:40
"Är sinnessjukast och gangster, ni får vintersjuka och cancer (I)
En timmerstuga på landet får du en silverkula i skallen"

- Varför bajtar du Vanskapt? Raderna är ju bajtade rakt av dessutom...

Tappade lusten totalt att ens lyssna, men jag gjorde det iallafall, så den lilla kritik jag ändå tänker bjuda på är väl att du har en del att jobba på på flowfronten...

Sött...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-24 16:10
de va nice :D som de andra säger de går framåt för dig och de kul o se ;) peeejs
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? <3 /- Kabbelito

2007-09-24 17:19
kk, tack från alla. Jag visste att jag hade sett dem raderna innan någonstans Klockan. Aja, får väl träna på flowet då, som många sa.

2007-09-24 17:44
Äh, skitsnack, du visste vart du tog raderna ifrån, då du ändå mindes dom så exakt... du trodde ingen skulle komma på dej.

Hur mycket mer av det du skrivit i dina texter är bajt då? Iochmed detta så lär jag förmodligen varken läsa eller lyssna på grejer av dej framöver, tyvärr.

2007-09-24 18:07
Texten var dope men resten var bull. Just bein' honest.
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2007-09-24 18:07
Och nu när jag ser att den är baitad så vet jag inte vad jag ska göra...
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2007-09-25 21:39
Shit fet lyrik o grymt delivery.! men några flowmissar blev det tyvär o beatet va bra oxå!
Big up! Peace
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat