Mvh - En storpamp på ordbajs Svängde ihop en session, som mest är aggresiv, och mycket våldsironi i. Blev själv lite nöjd, speciellt med texten.Text/rap - MvhBeat - Instrumental We on D-blockDet närmast obefinntliga mixningen - MvhLadda ner nu, gratisLadda ner här medTexten:Jag lackar på andra som knappast kan rappaOch skallar blir fucked up som tankar på ganjaSå halsa en flaska och blanda med vallarSen halta till mamma med din back up i kassar (Jag)Är sinnessjukast och gangster, ni får vintersjuka och cancer (I)En timmerstuga på landet får du en silverkula i skallenOch det är inte så konstigt att din brud kallas för slappNär hon är som dina konserter så alla får platsFör det blir ord och inga visor som accapellasSå fatta, snälla, för jag är giftig som salmonellaMina rader är vapen som tar dig till gravenJag är Halfbaked och Scareface och du krakel spektakelDen bästa du sett och jag lägger det fettOch du lämnades själv bara ensam och räddFör Micke kommer slå er sönder och sammanNär din skiva innehåller spår av nötter som rappar (BLAOW)!Släng en skön kommentar nu!
Detta sög. Men texten va rätt skön.