hahaha, sjukt jävla bra ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
man tackar ziid, spela schiten for dina kompisar
Svammel, nu i din mormors walkman
uppedi upp, påtok för bra för att möta döden redan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
penis
svammel var inget svammel :D diggar din stil !
Redaktionen
2007-09-29 12:29
riktigt bra man.. du är en mycket tight man, man.. kärlekslåten, andas och självklart minnena finns kvar e dom bästa. :)
good shit.. hojtar till när jag vet hur det blir me beats..
btw.. visste inte att du hade fått det andra beatet jag hade me.. :P.. kul att höra..
Puss
Moderator - Som en lokalvårdare, fast i cyberrymden..
http://www.martypatches.com http://www.danielmeyer.se
Redaktionen
2007-09-29 12:36
Redaktionen
2007-09-29 12:50
tackar killejn och bagare Bengtsson, det varmer mig har dar jag sitter i ett piss-kallt australien.. bagarn det andra beatet jag kor pa ar ett freebeat som du slangt upp nan gang. tyckte det va sott sa det fick bli en liten lat.. som sagt, sag till om du har beats liggande, jag gillart och spottar mer an garna over dom. cum on, tanka alska hata
Redaktionen
2007-09-29 20:18
ahah sidan va iaf svin tung :)
Sleep is the cousin of death
hej maxi, du hittade hit utan vagbeskrivning, skillat. Australien ar val sadar hitills, ratt kallt och blasigt faktiskt.. brrr. sprid nu musiken i troll och va en duktigt grabb sa hors vi nan dag framover. coolman tjabba BNB, sidan eh ful, japp.. men musiken da? ingen comment pa den?
Tjack_Tjirack P50 det kmr comment man ska ba rensa datorn så ja kan ladda ner den ;D
o nej sidan e inte ful den e tung :) jävla fresh ide!
peace!
Sleep is the cousin of death
detta va riktigt fet.
älskar tjack-tjirack :D.. riktigt feta tracks här ;) Keep it up! /n
I am crazy, but you know what else: I don't give a fuck
ohh, man tackar mina herrar, fett schteekigt smor att ni gillar!
OMG fan va skön länk xD hahhaa ska lyssna nu men värkar nice =) peace
schyssta bananer bamse, gilladedudetda?
hej whoa
Redaktionen
2007-10-02 19:48
krajzy - det ar sigill-1 det, en cool kille och mycket god van. jag bugar, bockar och tackar a hans vagar. tack
asså tjack, jag diggar dig.. diggar dina hemsidor också, haha du är soft.
- 654 -
tankar kommentar anländer se nare :P
riktigt feet skiiit tjack :D detta diggas.. peace!
najs att ni diggare ka och momiz! glom inte att spela for alla era vanner pa fodelsedagskalas och pyjamaspartyn. som sagt, sprid skiten som fjartar i vinden..
upanaway
fuck a duck med tjack inatt komm igeeen
Redaktionen
2007-10-04 19:34
riktigt fet skit! haha.. du är fan helt unik! tycker Sigill rockar sönder introt... annars är Svammel ett den fetaste låten, men hel tung skit detta annars... d enda jag tycker är lite tråkigt ibland är dina beatval, men du är en sjukt underhållande rappare som totalt fångar mitt intresse när jag lyssnar... haha, sjukt kul! fetaste sidan oxå.. höhö
http://www.myspace.com/akinonline
fett! akin och Y - vilket intro? jag har ingen aning om vilken ordning latarna ligger.. javligt roligt att du gillar svamlet, det varmer min annars sa nikotin-skadat kalla kropp. Kan halla med om att vissa beat-val ar ratt keffa, menvafan, det funkar i duschen.. hee nar jag kommer hem far vi styra upp nat snyggt tillsammans, typ en lat eller tva. tjoho coolio SDS bacii - den laten ar bang assa. min feminist-syster blev sadar lagom nojd nar hon horde den, haha.. tanken var att vi egentligen skulle spela in den igen for vi var inte nojda, men du blev nojd med den, sa da ar vi nojda anda! tack som fan, kul att gillar skiten
Tjack_Tjirack P50 haha.. men du säger ju "världens fulaste intro" å skit... på första spåret.. men kanske introt till låten dumenar då :P men lätt att vi ska hooka! så ska vi göra färdigt sommarlåten med caustic..oh yeah!
max max max haha du ar galen!! det gor mig javligt glad att du orkar skriva sa mycket skit. Att du dessutom gillare, narmare bestamt hojer det till skyarna gor ju inte saken samre. haha du ar rolig du. jag blir glad av dig. jag gillar dig.. middag i ditt kok, fredag, tanda ljus? ahja, du gor mig pa bra tumor iallafall. fortsatt med det, och sprid svammel i troll till allt ifran emos till hobos. pouss akin fett latt att vi gor, det kommer bli da boomb!
har lyssnat mer på den nu... fan vad du har utvecklats! riktigt jävla bra låter det... tycker däremot du skulle kört en till vers på Boris Brun... hade lätt blivit bästa låten om den var längre... redigt fett... du har ett helt eget sätt att leverera på och en sånn unik röst.. klockrent detta
har ju för länge sedan hört alla låtar som jag inte va med på o har typ läntat på att få säga hur feta dom e....i looove tjack såg att nån sa att jag va bra--tack säger jag då upp upp upp upp upp upp upp!!
gladjande att du tycker pa detta viset akin! smor smor jewboy - fett latt, jahg kommer a besoker dig i troll sa meckar vi ihop allt moj;ligt coolt cheddar, fan, saknar min ost.. kom hit da, sa aker vi brada och slappar runt.. gordetnu! tack tyzkspion, kul att du gillar det.
mcyket mcyket bra. ännu bättre efter ett par lyssningar
Producent
2007-10-08 18:59
hauupp!
ja asså netplayen förtjänar grymt mer uppmärksamhet.. sjukt grym är den! och om jag hade lika mycket tid över som jewboy hade jag också skrivit lika mycket, fast mer :) upp upp upp
Jag diggar dig tjackY :D <33 har alltidgjort de ^^
trevligt att hora zowie, tack a tack
ett liitet op
haha diggar hemsidan, men ganska nerverande men ändå skön, skön netplay också keep up
ja visst ar hemsidan for graslig!? haha smor att du orkade lamna en rad perrrra, kul att du gillade musiken ocksa. tacos
hey hoe, lat ga