Aiiner & nixy ft Fisk - Session
Jao, det var ett tag sen.. den här bjuder vi på ;D LÄNK ursäkta nödrimmen :)
I am crazy, but you know what else: I don't give a fuck
Nej , inge bra! btw fisk va bra!
|€|A-To|€| It is my life bitch! http://www.biltjuv.nu/?ref=46544
A_To: hahahahahahahahahaha älskar dig också :) <3
haha tack ni gjorde min dag <3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha, soft låt grabbar ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sista snubben var den bästa
:)
aiiner tycker du la det ganska bra (: gillade inte nixy's rader /; men FIsK va lugnt bäst i låten
njaa.......... fisk va skön att lyssna på
FIsK va helt klart bäst :d haha
nicenice. :) men den sista lare bäst. :D
www.myspace.com/lizenmusic
haha kan säga redan nu att jag blev 100% missnöjd med mitt :P.. jag tycker själv som alla andra att fisk la det bättre. Och jag har gjort bättre än det här :P.. Och raymond: du gillade inte mina rader för jag nämner ditt namn, du tål inte sånt. så äre bara. Precis likadant med "A-To" han avgudade mig förrut, sen när han fick en diss så började han hata :).. jag bryr mig inte särskilt mycket om er två.. Men tack för kommentarerna iallafall :) ett litet upp! :)
nixy: jag har aldrig avgudat dig :D !! men det är inte därför jag tyckte du la lite kassa rader.
raijmåN_: kom igne nu, erkän ;)
jag tycker att ni ska ha fred meh varann, (seriöst)!
finns på znapmusic nu också, den hittar ni
HÄR HÄR och en liten fjärt
här
UPP!!
eeh nej!
aiiner låter som stanislav usch .
myspace.com/herrolsson026
donne: Hej p12 :) du lägger det mycket bättre, det måste jag ju hålla med om <3
donne: P12 P12 :D:D men seriöst, vad vill du? :)
fiska la de tungt,men jag tycker inte att nixy var så dåligt som alla komenterade o.O jag tror att ni bara vill ha nån å klaga på..
ne men skoja , nixy va bra men fisk va lite bättre :)
skämtarn ^^.. aja skit samma nog med chatt i tråden nu! upp!
joora,men du brukar lägga de bättre enligt mej
accapellan var för låg för aiiner,eller va de för mkt mixning de låter ganska otydligt
JoNssoN: Hela mixningen är ju otydlig :O.. haha nee men tack för kommentarer :D
ni utvecklas ju i tid med att dollarn går upp... Aiiner, ush vad jag ogillar dialekten : / nixy, fjantrader... Fisk, lätt bäst i låten, den ända som utvecklas någolunda. fast byt namn ;) peace
"I put up my middle finger, he puts up a finger, I say fuck Christina he says fuck Christina but meaner."
Fisk va helt klart bäst i denna låt, sen nixy, aiiner finns väl där sist på listan ^^