I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

JoshaN - Krossat Hjärta { TEST }

Vår Hiphop - Audio & Video

Sångare

2007-09-25 22:06

JoshaN - Krossat Hjärta { TEST }

Holla,
Ja undra om ja skulle fortsätta på denna då.
Och göra de bättre då så klart..

Undra mest om ni gilla detta.

Här har ni de.

Kommentera, de e de denna går ut på liksom..

Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.

2007-09-25 22:10
rappa om allting lägg ner tid mannen det ska minst ta 3-4 timmar o spela in en låt mej tar det kanske  1 vecka innan jag är nöjd kör ditt shit lixom good work

no hate bara tips.. kepp it uppp
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sångare

2007-09-25 22:15
nej men denna e bara fall ni tycker de kan bli skönt, annar tar de typ 4 timmar för mig att göra en låt ja e nöjd me.. Ville bara ha Åsikter om hur ja kan göra sker bättre å sånt. För ja vill att dena låten ska bli fett bra.
Sångare

2007-09-25 23:02
upp?

2007-09-25 23:05
iaf om det ska kunna låta bra måste du lära dig mixa,
lägga dubsen i takt o ah öva mera..
Get MAD and change
Sångare

2007-09-25 23:14
oke? Öva e nog inte problemet... Skrev liksom texten på 2 röda. å testa direkt.. så rappa kan ja i vanliga fall :P

2007-09-25 23:35
nä jag hör att du inte är så jätte säker på rappen. och varför lägger du dubs som ligger helt fel isf? och varför skriver du en text som du vill göra en skit bra låt av på 2 röda? låter inte logiskt. om du vill ha den bra får du ju skriva en text som är bra och öva öva öva öva in den o lägga ner tid på skiten ist för att lägga upp något här som e snabbt gjort. hur ska vi kunna säga om detta är nått du kan göra något bra av? när det låter så hära? :S ..för om och öva o gör nått bra av det.
Get MAD and change
Sångare

2007-09-26 00:37
Oke, Tack för Kritik :) Nu fick jag ut något av detta :) Tack :)

2007-09-26 01:55
tycker det va ganska nice endå =))
// xtype -BBH-Entertainment, xtype, Michii, GMX, MarQi, Eins- www.djpolar.se
Sångare

2007-09-26 03:32
Tack :)