I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

B.N.B - engelsk test

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-09-27 20:31

B.N.B - engelsk test

ja nu ska ja se va ni tkr ja tkr min engelska e rätt fattig..
men ja undrar om ni tkr att de skulle va ngn mening att ja levererar engelska låtar?
ja e trotts allt bara 14 tror ni ja har tillräckligt bra engelska för o kunna göra en "bra" låt?

ja sej va ni tkr!!!

o ja de e ingen låt utan en acapella!

här!

Sleep is the cousin of death

2007-09-29 17:06
.......... could be much better ok for a test though
Keywee

2007-09-30 00:08
Du har fan utvecklats asså.
Detta var skrivet av ett proffs. enjoy..
Manager

2007-09-30 00:18
haha jag känner igen mig. brukade också göra så där.

men jag tycker du ska öva lite mer på engelskan... det går helt ok när du rappar nån annans text, men det kommer låta sämre när det är din egen text... du kommer komma off-beat mycket och troligtvis missa massa ord.

bara öva det kommer :)
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2007-09-30 02:08
Yun_DI P18
ne ne kaxa inte ja e bäst ;D xD neda ja förstår va du menar mayn! men ja kom inte offbeat när ja skrev egen engelsk text för ett tag sen :P
men men man får se fortsätter nog me svenskan :D

peace!

2007-09-30 02:22
låt nu detta skitet dö eftersom de suger fet kuk! ;D usäkta mitt  språk men sanning varar längst :D

2007-09-30 02:49
ja skrev en egen text nu lite fort o reccade e gangsta trött så uttalet kan nog bli bättre om ja reccar på dan osv osv reccade ba en gång gjorde inga om tagningar bla bla
men iaf tkr ni de e ngt skönt alls ?
skulle ja kunna börja kicka på engelska?
för engelskan övas ju upp o ja e ba fjorton som sagt :)

här!

peace!

2007-09-30 02:54
jag saknar beatet.. antingen så har man bara accapella..eller så har du beatet me.. men att man hör beatet lite svagt där borta är hej då haaa weezzt
Utalas säta pe

2007-09-30 02:56
jo men skit i de första möget ngn kan ta bort den första låten o då så e ni snälla :)

ZoOorkizZh P0
ser du länken som är i inlägget ovanför ditt kommentera de shittet istället så e de schysst mayn!

peace!
Rappare

2007-09-30 10:30
joo detta var braa
http://www.stanislav.nu

2007-09-30 13:46
Det är rätt bra iaf mannen.. Övning så går det.
Don´t mind me, just cruisin´.