TMK, Rebel & Gonzalo - Ett Öga Rött Det har hänt mycket på senaste, och detta är bara en liten händelse.Essen i Leken har vi lagt på is tills vidare då jag har flyttat till NKPG.Men Fuerté är nu på uppgång, fuerté består utav:Gonzalo (Multi-Internationel), Rebel (Engelska) & TMK (Svenska).Denna låt heter Ett Öga Rött, och ja titeln är inspirerad av filmen.Lyssna och kommentera vare sig ni gillar eller ogillar så blir jag tacksam!Fuerté - Ett Öga RöttFuerté - Ett Öga RöttBeat:EmoReff: GonzaloText: TMKVers1: RebelText: RebelVer2: TMKText TMKEn crapy mixning av TMK.
helt okej grappar! :)beatet, var ganska skönt faktigstrebel, njaa du flöt väll sådära tyckte inte det lät så bra.. också måste du träna mera på uttalen, låter som du sludrar lite ibland(?) annars helt okej!Tmk, chup man ;), det var skönt du flöt på skönt och texten var nice.. finfint du var nån nivå över andra snubbenhmm.. vad mera joo reffen gillade jag inte.. :/annars helt okej låt! peys
Sooft att ni skapat grupp!Gonzalo: Rätt sooft faktiskt! Inte dåligt iaf!
Rebel: Sooft brur, men ibland gick det lite för fort så flowet blev krångligt, men helt klart bra like fuck!
TMK: Det lät bra men din mixning lät annorlunda imot de andra
men sooft annars!
8/10 Lätt!
// MatZiiO
Reflex:Tack boy, blir kul att gästa ditt tape!Joller:Tack så mycket! :)ronnback:Tack ponken, nah essen utvecklades ju ganska mycket mot slutet,men det gör förhoppningsvis Fuerté med ;)Mats:yeah, tack, vet inte min inspelning blev lite "dovare"..burken:haha! ;)medxnANDREW:Till skillnad från RMK så står TMK för mina initialer (något som inte går att "baita").Tack allihopa! För er i Östergötland, Fuerté uppträder imorgon @ konstmuseét/Norrköping kl 22:30 !
Tim vet vad han pysslar med, första schnubben var inge vidare, men fortsätt. Refrängen var schyst.
kanske en till!