Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
SHiet EskiL Lät som B-raz som fan.
https://soundcloud.com/mendelsonbits
Konskrutiv kritik !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Battlerappare
2007-09-27 21:45
Hola ,
lyssnat igenom tracken ett par gånger
så jag börja först med att kommentera Lil C ;)
Lil C : texten är tung rimmen är galna man!
du flyter bra skulle kanske lagt lite adlibs ?
du skulle haft lite mer attityd du har tung röst
så hade du haft mer attityd,så hade du mördat !
Eskil : yeah duracell från herrestad !
Rea jag träffar B-Raz varje dag
och eskil några gånger i månaden
så jag tycker som inte låter samma men,
din röst har blitt fett mycket bättre (Y)
texten är väl inget och klappa för men helt ok
du flyter helt okej med, keep it upp !
Dani G : haha,kommer in skönt br-broshan
du är ju faktiskt som lägger adlibs med
dom ligger riktigt bra man,
din slang text är också fet man
diggar den , inget att klaga på,CLEANT
beatet var rätt tjatigt men de funka !
PEACE OUT/
Zunky2daB Lysekil 0523
0523
håller med rea . EskiL låter lite som biggedy. och danig , målbrottet ? röstförändring som fan . och flowet har lärt dig hantera. bra jobbat.
tack zunken :P jag hatar min röst -.- kommentera mig med :D
uppediöpp
Nice bröder sant dit flow e lite som Bigedy B raz mannen (Eskil) men det va tungt Pz!
eeeijt danke some more ?
mannen Lill C din röst e skön inget att hata kolla mig jag låter som en bög så va nöjd mannen ha det brushan tungt laggt..:) Peace!
Battlerappare
2007-09-27 22:25
zanko du är ju bög så det är vell itne så konstigt ?:O
0523
hahaha fag tråd :P shirre skippa snacket :) YPP
haha skippa skit snacket !!! haha bb? hell no!
skicka skitsnacket ! haha BB? hellno!
haah oj skrev 2 ggr :$
skit i snacket för fan xD yalla kommentera ! UPP !!
chea UPP fy fan whoa
34 nedladdningar 11 komentarer wtf komigen whoooooooooa
grymma för 13åringar haha
The only way to stop me is to motha fucking knock me or pop me !!
ASÅÅÅ B RAAAAZ E LITET BARN HAHAHA suger också ser ni upp till honom vafan??? försök bli bättre eller ni e iaf bättre en han han e liten snorunge 10 fyfan
haha e eskil b raaz kände inte igen rösten men du har blivit bäättre en fröut du söög förut:P itne för att va taskig men du e bättre nu viste itne först att det va du...men i den här åldern e man ju i målbråttet:P
Moderator
2007-09-28 20:30
Först å främst, tung beat. Lil C öppnar snyggt, det låtar bra.. Du börjar ta efter din brorsa nu mannen! Eskil låter helt okej, shyssta rhymes.. Soft flow.. Låter som B-Raz? Njae, inte direkt... Dani-G lägger det helt nice, kommer in snyggt och har shysst röst och ah, det låter nice.. I Helhet är det en soft låt, helt okej session.. Pz!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
tack perfektion one!
ÖPP
@F_low, JAG ÄR INTE B-RAZ? jag är eskil :S peyz!
tackar fonky ! och eskil låter inte som braz !!! långt ifrån !!! så sluta snacka om det och kommentera låten istället ! UPP !
soft låt minipojkar ! Lil C: du börjar låta som din bror, softsoft, Eskil : du är la 140cm ? :D skoja med dig, men du blir bättre o bättre ! forstätt så :) dani G : bio snubben! ;) bra , du blir bättre du med! keep it up guys!
yeah :D thanks UPP !
thx dude!
Lill c hade fett tung röst EskiL jävligt braa asså dani G lägger det fett Gryma rappare är vad ni är
http://www.stanislav.nu
tack stanislav !!!
lil c lägger det helt okej ibland lägger han det kanske lite fel flow mässigt! blir att det kommer lite fel,. Eskil,.. imponerade du hade helt okej flow med skön attetyd Dani G naajs ,. det bästa jag hört med dig! kanske lite mkt ison & fille,. men du var bäst på låten med eskil bra jobbat grabbar blir alltid glad när unga rappare kommer med något som får en att liksom känna att aah dessa grabbar kommer spöa skiten ur mig inom kort tid på rapp! hehe one!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
hahaha tack elegant !!! one
Tyckte lill c va lite låg, men annars fett, Eskil har jag aldrig hört förr men riktigt bra, lite skrönig röst men det försvinner allteftersom. Dani G riktigt jävla skön text grabben. Fortsätt såhär gubbar =)FREED!!!
Varje dag är den första, i resten av ditt liv !
stort tack ! recor one
bra skit homxz
min myspace:<br>www.myspace.com/meetthekid
fet komentar man !! one
thänkz
min myspace:<br>www.myspace.com/meetthekid
hahahahhaa upp !
thx mannen =) ah fan, vi får se när jag kommer ;) mer?
eeeijt tackar man tackar ÖPP
hell yeah UPP!
UPP !
komigen whoa ge oss kritik :) ÖPP
låter helt okej faktiskt :) bra gjort av alla er . bästa jag hört med alla faktiskt :P fast har inte hört nått med eskil och han var nog sämst i den här låten menmen.. Ni andra tycker jag langar bra ändå ;)
H-O-R-A
Dani min bror,du har utvecklats mycket det är roligt o höra,bara köra på!!! Dom andra 2 har mycket o lära,beatet va inge vidare.. One love,Agillaz
http://www.myspace.com/jahgillazkhepera