Det var en lång fredagskväll o allting började hos min bror/ Det skulle vara en liten fest men de blev en stor/ Alla satt o drack så ingen tänkte mer på det/ Vi skulle fira brorsans födelsedag det va det/ Det var bara massa personer man kände runt omkring/ -Sen kom det in nån som fick mig att sitta still/ Men jag försökte strunta i det villket inte gick nå vidare/ som drog mig till nåt som tjejen inte gillade/ Vi hade grälat i en hel vecka i sträck/ hon ringde denna dag men jag lade på direkt/ Villket jag inte fatta att det var jävligt fittigt/ Men jag var omedveten om att allting var på riktigt/ Men festen rullade vidare o alla hade kul/ Men grejen är att de jag höll på starta var så sjukt/ Jag vred mitt huvud sakta o titta över axeln/ Jag fick en sån vacker blick som lyckades hålla fast en/ Men jag ville inte göra nåt,jag tänkte på min flickvän/ Tänkte på att otrohet är bara nåt för fitter/ -Så jag glömde alltihop,allting gick så fort/ Jag var ingen sån som tacka o tog emot/ Senare på kvällen drog vi alla ner till krogen/ För att fortsätta festa o fira min broder/ -Som lyckades bli en jävligt skoj tid/ Alla mina vänner och med öl o sprit/ timmarna gick och alcoholen börja värka/ Alla blev fulla så alla började härja/ Dom höll på släppa ut folk för krogen stängde ett(klockan)/ Då var det dags att börja leta efterfest/ Min andra brorsa kom o sa att han visste en/ Jag vart lite rädd o ville veta hos vem/ Vi hoppade in i taxin och åkte raka vägen dit/ Sen fick jag reda på att det var HON vi skulle till/ Först så fick jag ångest men vek mig snabbt ner för gången/ -jag var borta och jag tappade kontrollen/ -så jag fortsatte vandra mot hatet/ fast jag hade sagt att jag inte skulle ta tag i saken/ -Så vi alla satt oss ner och börja dricka mer/ några hade gått hem och några följde med/ Men vi hade trevligt ändå fast vi blivigt få/ för det var ju vårat sätt att umgås/ Jag började bli seg för jag hade drukigt en mängd/ Stälde ifrån mig ölen,gick o la mig i hennes säng/ Klockan var ju mycket den var väl runt fem/ Jag pallade inte gå hela vägen hem/ Det kom fler,det vart tjafs om vem som skulle ligga vart/ Hon sa att jag skulle ligga i mitten såklart/ Senare efter det så började alla dra sig/ Jag blev lämnad ensam kvar med denna tjej/ Vi diskutera färger när hon la sig brevid/ Jag sa att ena hennes tavla var svart och vit/ hon hade en blå randig lampa och en grön gardin/ men allting var fel,ölen hade gjort mig färgblind/ -Hon la sig lite närmare o sa att det inte stämde/ -Jag kände mig så rörd att jag nästan skämmdes/ Hennes huvud på min axel och vi tittade på tavlan/ hon vände sig mot mig och båda sluta prata/ -Det blev tyst......../ Dragningskraften mellan oss de blev till en kyss/ Jag sa att jag hade flickvän men jag ville ha mer/ --Det gick inte att sluta det var redan försent/ Jag började smeka henne,hon smekte mig tillbaka/ Jag kunde inte ana vad jag nyss hade startat/ --klädde vi av oss ganska fort/ ----------------Vi hade sex ihop/
Sometimes you win and sometimes you lose!