Själlöspoet & BattleCast - Vårat liv i en rubikskub.mp3
Yes, tredje låten klar då. Mixad: SjällöspoetBeat: DjMiqe - Entertainment1 / www.myspace.com/djmiQeAsså, vet inte, men ni kan ju klicka här http://www.speedyshare.com/924492911.html-Vers 1, BattleCast-Jag tänker tillbaka med ögonen fulla av tårar//Jag vet att det inte var meningen att du skulle såra//Du undrar väl hur jag mår va//Jag säger ja, för jag ska gå vidare i detta liv//Så därför tänkte ja, ta ett papper och penna och skriv//En text om mitt liv, hur jag mår och hur jag känner//Jag känner inget för dig längre//Jag tar inte tillbaka dig, då dör jag hellre//Livet kommer och går som den vill//Torka upp din skit och inge mer spill//Tar jag dig så kommer du bara playa//Det var allt jag ville säga//Vänta, det kommer mer//Jag skiter i hur mycket du tjatar och ber//Du tror jag tar tillbaka dig, men det är inget som kommer att ske//-SjällösPoet-Välkomna.. Det här är min världJag vet, är knappast stark eller vacker//Men du sket i mig, när jag angreps av ångestattacker//Mina bilder kan bäst placeras in i snea fotoramar//Allt som är uteslutet nu, kan sakta räknas i enskilda dagar//Bläckar ned detta kritvita pappersark//Önskar att jag var mer viljestark//Sitter här med alla broar sönderbrända//Hoppas än idag att alla minne ska bli hemsända//Är inte som andra, utan ser saker ur ett vridet perspektiv//Så målar upp denna text med både verb & adjektiv//Ya, fan skiter i allt, det som är kallt//Försöker att hålla glädjen igenom att höja min promillehalt//Så, tack till alla, tack morsan, fan, tack till dom flesta//Lämna nu över micen till nästa//
keff keFAst? ----------------------------------------------------------------------------Man får tårar av uselheten.. .. . !