Uniqh Ft. Nemesis & L.J - Låt Oss (Chilla Ner).Mp3 Shos. Var ett tag sen jag la upp nåt här o en anledning är att jag inte har något internet nuförtiden. Här är en låt från slutet av sommaren med 2 av mina bois från Nyk. Så bara chilla ner o pumpa låten. Skriv vad ni tycker o tänker.Uniqh Ft. Nemesis & L.J - Låt Oss (Chilla Ner).Mp3Vers.1 : UniqhVers.2 : NemesisRef : Uniqh & Nemesis (L.J i bakgrunden)Vers.3 : L.JRef.Vers.4 : UniqhVers.5 : NemesisRef.Uniqh Ft. Nemesis & L.J - Låt Oss (Chilla Ner).Mp3One Love/UniqhLKH
tack brushmen vad har hänt? ingen respons? WHOA UPP
ska tanka låten igen så ska ja ge en soft kritik igen .. shuout
första vers är chill asså.. diggar din idiotiskt lugna känsla henke.. de chill ;DNemesis.. du var chill du me.. men har hört grymt mkt bättre med dig!jocke.. du är skön, alltid diggat dig.. så det är alltid kul att höra nåt nytt med dig! Du lägger det soft som vanligt och allt sitter där det ska!reffen är tyyng den.. gillar den fullt ut !!henkes andra del , jao den lägger du bäst, helt klart. Du får till den bättre på något sätt! Samma med nemesis, dina uttal verkar bättre ;poch beatet.. shiiet, det är tungt asså! Äre free eller l.j som proddat ?
aja, diggar låten.. kommer pumpas här ;)
ONE!
pz
Digga henke som chockar en med utveckling varje ny låt:) det gillar ville:)
thx villeyeah tack hobbe.. sån kritik uppskattaskul ni gillarOneUPP