Silver - Ensamhet Har inte spelat in något på några månader pga att jag har flyttat.Så jag slängde upp studion och tänkte att jag skulle kicka något annorlunda... man måste testa lite :$ http://www.speedyshare.com/309199869.htmlVers 1 (12 bars)Jävulen är här igen, jag hoppas alla lyssnarhär i vasastaden, i kvällens mörka tystnad"saknar min familj "jag menar anna och min pappaså går vi tillbaka när jag bråka med min mammajag vet att jag gjort fel och att jag älskar hennerhon tänder mina ljus, när vi käkar mat på helgerklart att det gör ont, jag har inte några vännermen det va det enda rätta, det är så jag känneroch jag vänder på alla tankar alla känslerför att få allt passa in, i hjärtat det brännerklart att jag mår bra, när jag lever här i smetenjobbar och står i som ett barn när den leker"hade varit bättre om jag hade någon att hänga med"men faktum är ju det, känner inte någon jävul härReffJag vrider och vänder dagarna till ändapengar slängs iväg och jag är utelämnadHar en lägenhet och tjänar lite pengermen va betyder det mot kärleken där hemmaVers 2 (8 bars)kickar lite snabbt om kärleken där hemma.med alla gammla vänner och bitches i sängar.tillbaka till dramat, min syter hur mår du?Går du till skolan, du ska plugga hårt nu.Du är den enda ängeln jag kan älska"Min tro hopp och drivkraft" du är den bästajag vandrar framåt, en månad i tagetbetalar min hyra och lever i baren.
tack brallan och pantan.... Konstruktivt nu plzzzzz
shoobah, den hör var bra
tack som fan