Elegant,Mfs & Såkel - Du vet hur vi gör
wassup! Vi hade inget att göra så vi började skapa en session! Jag hade speciellt inget att göra när jag hade planerat att gå ut på puben men idag var det 20 så jag fick va hemma! Obs: Vi skapade låten på 1 timme Låten!! Låten!! Vers 1 : ElegantVers 2: MfsVers 3: SåkelReffen: ElegantMixning: Elegant
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
uppar denna ihopp om att ha ork att lyssna imon!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
njae, elegant måste verkligen utvecka sin lyric. flyter väl stundals okej, men starten av versen lät de för hackigt..
mfs, har hört mkt bättre me dej. helt ok flow dock!
tredje snubben har jag inte hört innan, men kvalitén sänker ju versen. även här flyts det okej, men texten är inte den bästa..
tack för mig,
hets, stress, fest!
Elegants lyrik är skitdålig, förlåt för det men den är skitdålig, ärligt, fixa en spökskrivare för du kan rappa liksom. Mfs lyrik är rätt nice men ganska tom, flyter dock nice. Såkel, förstår inte riktigt hur han kom med på detta men det var väl sådär. Kvalitén var inte av den bästa sorten.
Lookin at you through the glass..
ne asså, mfs var den enda som var värd att lyssna på..
okej tack så mkt! tycker dock min lyrik är helt okej ehm neeh helt ärligt jag diggar min text i denna asså den är fet utan tvekan dessutom skrev vi eller iaf jag min text på max 20 min men tror mfs skrev sin på 10 haha aah men texten kan ni inte klaga på tycker jag för den är klart godkänd
Cleant mixat,elegant lägger enkla rader tycker du levererar det skönt, får tillräckligt sagt med tanke på vad du vill ha ut av låten, jag börjar seriöst störa mig på folk som bara riktar sig in på hur man skriver när man gör en skön bänger palla hata bara för ni vet att ni kan, bara för att ni vet att det finns där lixom, som sagt nice som fan elegant, mfs skönt o höra dig mayne göteborg for the win, såkel aldrig hört dig innan blev förvånad, det va tight shit lite sämre mix dock, tycker det saknas styrka i adlippzpzpzsp :) peace på nattugglorna
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
Elegant, du har blivit mycket bättre på flowet, det är riktigt nice att höra. Lägger det bäst just därför. keep it up!
Science Genius Girl
riktigt jävla fett beat proddat av dr dre!!, diggar inte dina rader så värst mycket i denna Elegant, om jag ska vara helt ärlig! det känns som du inte la så mycket energi på låten, reffrängen va väl ganska okejj!! Mfs & såkel, har aldrig hört er förut, men det låter väl relativt bra i mina öron! fortsätt skriva & fortsätt göra er grejj!! one love PEACE
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2007-09-30 03:44
yo de va nice..keep it up...men lite outplayed beat ba! peace
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA
stängde av när jag hörde vilket beat det var, och så kritiken. kan redan föreställa mig hur det kommer att låta. played beat btw. men bara för att jag är en sån jävla trött och snäll jävel tänker jag dra upp låten igen, och lyssna på den. elegant: din text sög, tyvärr. spelar ingen roll vad du tycker. Flowet var helt okej. mfs: nja, var inte så himla mycket att hänga i granen, hört dig lägga så inåthelvete mycket bättre. såkel: vem är killen? vad gör han med er? damn, men men. Texten var inte så mycket bättre än nån av dom andras, och kvaliten är som sagt, inte så bra. Flowet var tråkigt reffen: tråkig :)
tack så mkt! sjukt kul att se folk som kommenterar med långa meningar! haha har ni fått ngn annan version på låten ellr? tycker fan min text är helt okej fan? hör jag fel eller? men asså jag antar att den kanske är lite för simpel? men det är väl meningen på sånna här tracks? aja pumpa!
tung shiz ! kanske lagt lite mer tid på den bara annars helt fet sluta hata whoa one
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ingen feeling.. mfs flowar najs!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Detta var ibland det bästa jag har hört av dig Elegantish!=) Riktigt fett!
tyckte elegant la det fett
Bra diggar den Bra av Elegant, Mfs, Såkel
Tycker Elegant var bäst på låten,,. kul att du leker med orden! skönt flyt och skön reffräng! den går ner till mp3 spelare heeh
Onkl P & Org12 har lkickat på beatet XD. Lite lamt gjort av Elegant.. Inte samma klass som han brukar ha =(. Mfs var helt okej. Lite sämre än vanligt, men har man lagt ner 1 timme på låten är det förståeligt. Samma på elegant iofs. Såkel höll inte samma klass som de andra två tyvärr. 'Nuff said. Reffen var ointe så jättebra ^^ Menmen, antar att det är vad man får på en 1-timmes-session?. Keep it up!
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
elegant sög , accapellan var för hög också .
mfs va nice, men tråkigt dilevirey ...
sug min k*k haha sluta klaga o ta din röven vafan! är det hat kommentarer ni vill ha? suure fine för mig!
Jag ska hata i alla trådarna! fattar inte varför folk inte diggar denna?
den är tvärfet reffen är en bänger bra gjort elegant och mfs är tvärfet!!!
Jag får väl ta och försöka försvara mig lite. jag sa till Elegant att det var ett played beat och att en massa folk redan kickat på det. Men jag valde det ändå eftersom Elegent har dålig beatsmak och inte gillade de beatsen jag skickade :) Förövrigt skrev jag texten på 10min, la rappen sittandes eftersom jag har mina hörlurar med längre sladd utlånade. Därav den något rubbade deleveryt. Tycker inte det var nåt vidare med andra ord. Hade inte hört hur mixen lät innan jag laddade ner sessionen här på whoa heller så. Men kul att folk ändå gillar. Se upp för en netplay med mig som dyker upp om inte allt för lång framtid. Rap på betydligt högre nivå.
mfs med netplay :) me like:) nej men lägg mer tid på låtarna... detta diggar jag tyvärr inte :P men hare gubbs :) peace
Diggar inte Elegants röst eller text, flytet är okey. Mfs hade väldigt dålig ljud elelr mixning. men jag brukar ej digga dig ändå. Såkel hade ingen inlevelse. Eller jo, men dte var för laidback. Resten dög, typ...
fintfint, elegant lät bättre än annars tycker ja , brukar inte gilla dej annars.. brabra! soft beat mfs, skum röst läge.. gillade intedt, helt okey text o flow.. såkel hmm näee!
-pack you'r bags man, you are a tourist!
nice nice :)
Go Hard or Go Home!
tuuung track aah det är fett!
jaaaaaaaaaaaaw
diggar i vanliga fall dig mfs.. tyckte detta inte va nå vidare, men inge mer med det.. men sen när du kom med den där lilla bortförklaringen så känns det bara sämst
work some magic
så jävla utjatat beat
beatet is the shit
work some magic
vart är kärleken ? haha haters no shit! aiight kritik tack inga hat brev tycker det börjar bli mer playat än att följa strömmen på whoa! skaffa en åsikt tycker jag med utförlig kritik så blir jag glad
fett bra tycker jag. Sjukt skön, går direkt in på spellistan! Beatet var fett bra förövrigt!
Brodin1: Vafan skulle det bli sämre för det? Det är ju bara sanningen. Att tro att det jag lagt på den här session är allt jag har att ge är ju idioti. Jag försöker bara förklara varför det inte blev bra och att jag inte hävdar något annat heller.
riktigt tung! alla lade fett! Såkel, kul att du gästar mixtapet :)
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
HAHA vad är det här haha kan folk slappana av lite tantan eller tintin ta det lungt den är gjort på 1 timme inte en dag ,. kom med kritik annars så stå över med att kommentara lika simpelt som min "text" hehe aah låt tråden döö nu det var en session inget mer!
nja inte så där värst bra : / hört båttre me bårde elegant å såkel aldrig hört mfs förr..
köp sex och betala i natura
Elegant var inte så bra haha mfs var orginel första gången jag hörde Såkel men du var bra! Peays!
Ni har aldrig varit på industri...
Eligant diggas inte alls, Mfs va skön att lyssna på, Såkel va inte bäst men gick väll o lyssna på., Gillade inte texten, men låten får 6,5/10