NDS Crew (Konsekvens & Siff) - Nattuggle SessionYO
Yo, för nån vecka sen prata jag me siff och vi tyckte de va dags för en ny låt så här är resultatet!Länk! Och kommentera nu : ) Peace!
Konse''
Vers 1: Konsekvens Vers 2: Siff kanske ska sägas oxå
Konse''
Tjoo, Beatet är lite högt, Men annars va den riktigt bra. Ni kan de ni gör. <3 BIG UPP. Puss
Oggy ^.-
FETING najs och roligt^^ mkt bra! upp för den här:) hoppas de droppas mer nu!:) pCe
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
diggar chrilles vers mest, synd att ni var tvungna o mixa beatet också :( men jag kommer med lite mer utförlig kritik sen så ni vet vad ni ska jobba på... Cuttad Entertainment.
tyckte det vara bra låt. Dock så tycker jag ni skulle höjt eran acepella.
Oggzor P17 beatet är var för högt ;<
tycker
Chrillef är gullig också
100procent
herregud, menade självklart att beatet inte var för högt.
100procent
Flow : sitter som vanligt, inte mycket nytt vad jag hör men ni verkar i form båda två iallafall!Text : Chrille got the rhymes, Lucas kör på annorlunda men riktigt roliga texter har du ibland :)Inlevelse : Bra från båda,Delivery : Bra från båda!
Förresten, schysst idé där med beatbox grejen! Den fastnade jag för :)
yoyo, rolig låt lite grann :D stör mig dock på ngt oljud från beatet som hördes mer än rösten ;p Annars nice låt ;D Keep it up!
Cuttad entertainment -Roxhed !
Skönt grabbar,tycker dock som dom mesta att beatet är för högt,annars va det riktigt fiint ;D Peyyyz
§1 Härmed avsäger jag mig allt ansvar för ovan skriven text. §2 Allt är skrivet i rent informativt syfte. §3 Uppmaning till brott kan därför ej styrkas.
Haha, Konsekvens är riktigt grym på rim om du frågar mig :D fet vers... Ja båda var grymma, give me your flerstavliga rhymes ffs:D haha, ni är grym, pejs / Enter.
Dra åt helvete!
tack alla :D men de va jävligt snålt me folk som lyssna nu
Konse''
Gillar dialekten, den är skön. Lite rörig låt men rolig. Sen är flytet inte så bra men fortsätt kicka bara.
Science Genius Girl
ochdär försvann den
Konse''
asså den förtjänar mer
Konse''
det tycker jag med chrille
aa men whoa kommenterar ba omde är kaggen eller fonky fresh som släpper nytt
Konse''
jävligt snålt med kommentarer, elaka skitungar! UPP!
Dra åt helvete!
Fint.
...och det är det som är så fint med whoa!
Nu är det såhär.. det var bra! .. men, lite väl mycket fokus på flerstaviga rim.. hade samma problem förut, men fick höra det ganska mycket, så tänk på det.. att få lite sammanhang också! :)
Ja, jag är en vitlök.
ok tack :) själva grejen med låten va att den skulle va roliga och ha bra rim och den handlar inte om nått speciellt :)
Konse''