Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Du är sämst "makalös"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack tack. klaga inte förhelvete. ge kritik istället så ja kan utvecklas !
du tar sönder beatet, säger inte att jag e bättre men aja, fakta
Death is the only way to true happiness
DuVetVemMayn P15 !!
du ska bara vara tyst du suger!
och varför droppa två coms om att han tar sönder beatet och att willes tar han? han har nog fattat de! och sen den som säger att jag kompis proppsar den ska bara vara tyst, för de är många här som säger att makalös suger men är willes kompisar så!
uppp uppp
hahahah "du tar sönder beatet", bra svenska...
B
yeah, slakta svenska språket nu :P tar sönder beatet. va fan? lär ni inte er svenska i dagens skola eller?
istället för att snacka med varann. om allt va ni nu snackar om. kommentera låten !
Får se om man ska kicka svar. vad sägeru makalös??
Rap
ja de tkr jag att du ska göra... vore kul . :)
men seriöst, du är sämst, lägg ner med rappen killen. pz.
Jag hatar WilleS röst, men han har ändå mkt mer att komma med fan, För mkt off adds och off flow för att det skulle kunna ta han, men det där med noll koll - stockholm gilla jag iaf:D Men du blev killed by WilleS :P
Vadå : men seriöst, du är sämst, lägg ner med rappen ? Om du menar makalös så är du ju dum i huvet, han kanske blir bättre i framtiden ? Öva ger fingerfärdighet ? Och hur är det själv med rappen , rappar du överhuvud taget ? Kan du komma på en rad överhuvudtaget som är någolunda bra ? :O Peyz !
fuck u haters, willeS kan äta min bajs
http://www.youtube.com/meeyeer/
Speedy måste fixa sig annars har jag dissen klar.!!!
Rap
Shoo Robin fet bra broshan
Impa,pimpa,pumpa,dumpa tack&hej nästa tjej! ;)
fuck all the haters.
jag sa min åsikt och vad jag tyckte. tycker inte willeS är bra heller, men "makalös" va sämre. men om han lägger ut en tråd så får han ta vad som skrivs. :) inget mer. pz.
yeahh hehe de funkar härligt :D
Makalös, värdelös. up WilleS
Måste säga att du slaktar han robin . Du utvecklas fett . bra ;)
054 - KARLSTAD <3
upp!
De här är bra skit, men jag måste faktiskt hålla med alla andra en aning. Det där med flowet, de är inte dåligt. Men de ska bli så mycket bättre, men träning ger färdighet. Annars låter det väl helt okej, jag gillar rösten!
jag droppar bomber som hitler
inte bra.
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
låter som du satt en köttbulle i halsen... flowet lär du bättre på också.. annars va det helt okej
kompispropps...
Älskar att älska hatet! www.znapmusic.com/r3a
yes yes, tack för kommentarer. bra att veta vad ja behöver träna mer på :) upppp
På första versen lät du rätt tråkig..
lät betydligt mycket bättre på reffen och andra versen, skönare röst där också. rätt skönt flow också.
tack så mycket :D
hahaha makalös tar dig så jävla hårt willes... man får mer feeling på hans låt oavsett hur många stavelser du rimmar jävla barn
Haha det beatet ska jag ha i en låt sen :D
Sök inte berömmelse. Låt den komma till dig.
willes tar dig med en tugga!
tack dem som diggar.
mackan_ P16 , tyst du bara , willes äter han så äre , ..
soundcloud.com/jerrones
JERRAAA varför ska du öppna din trut och säga vem som ska vara tyst jävla p16 nisse.
Jerra du är lika fin som john blund/
tröttar du ut dig nu så sov en stund/
Du är patetisk och du har ett repigt flow/
lägg nu ner och låt mackan säga vad han vill YO!!!/
JÄKLA pisse CP RAPPARE ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH
btw makalös du har bra flow. :)
du har fan blivit jävligt bra:D
(\_/) (O.o) (> <)
WilleS tar hem det här lätt. Makalös du mumlar för mkt du är inte enns på WilleS nivå.
Makalös har mer kännsla...
NS
JERRAAA !
var tyst du och låt mig droppa vad jag vill.
sen kan du sitta och skriva vad fan du vill för ja skiter vell i om du säger att en kille med en röst som en 5åring är bättre!
meastro P0 !
tack för att du säger till! peejs mayn!
upp p denna
Detta är skit bra gjort! Du vinner denna beefen! Älskar din röst!
Milen
yess yess, :) tack allesammans :D kommer svar på hans senaste på måndag tror jag :D keep your eyes up ! :D
willes knullar dej så jävla lätt,