I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nikko - Lova mig

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-10-01 00:30

Nikko - Lova mig

Nikko - Lova mig

Shuu ny låt älska eller hata!

Lite kass mix o så, men de får duga ;)

Länk

Peace

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-01 04:51
Kom igen nu whoa Upp!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-01 12:09
inget flow..nget spec som hörs...rösten är aldeles för låg
även i versen...dålig känsla jobba på det....träna rösten åsså så kanske d kan bli bra om du ha tur....
http://Gmxmusic.se

2007-10-01 14:23
Upp!

2007-10-01 17:11
fifan Nikko de börjar ta sig iaf :) nån flowmiss som jag haka upp mej på, annars faktist de bästa jag hört med dej :):):)  det ända jag inte riktigt alls gilla var sången, annars tycker jag du gjort ett bra jobb..

peace

2007-10-01 18:33
Tack så mycket krille ;) skönt att få lite najs kritik, måste dra nåt vi två snart tycker jag ! Peace

2007-10-01 20:59
Upp!

2007-10-02 18:20
rösten låter som den.. "gömts" bakom beatet, plus att du låter äckligt... vad ska man kalla det- lite fonky fresh-överlägsen"

framkrystat kanske vore ett bättre ord, typ som att du försöker skita och orgasma i brallan samtidigt som du spelar upp din tafatta rapp, texten var också lite småknas- men jag anar ändå något lovande eller vad vi ska kalla det. kör hårt, öva på.
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2007-10-02 19:54
N-Jack: Hmmm okej aa va ska man säga tack eller nå sånt:P men har inte kört länge så de e bara träna på lixom ;)

2007-10-03 01:03
Upp!

2007-10-03 01:16
aaa visst! beatet e riktigt TUNGT! :)
riktigt söder beat! hehe du la det så där, om du hade spelat in låten om 6 månder så hade det säkert vart 100 gånger bättre, men jag hör din känsla! man hör att det vill ut, men det krävs ett litet tag till innan, du spelas i mina högtalare! men fortsätt öva!
övning ger färdighet!

2007-10-03 01:18
Söder: Thanks brush ;) Jo jag vet jag tränar o tränar:P de kommer snart ska du se:P Peace<3

2007-10-07 04:17
upp !