Rikigt härlig låt, gillade verserna rikigt mycket. Finns inget att klagga på! +
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lär dig engelska innan du försöker på detta, ditt uttal suger väldigt mycket.
..
Denna var off the hook allstså , one out
I dont give a fuck , I dont care who you are , You talking shit about me , Now you Going to fare
Fetaste du gjort med all säkerhet. :)
no changing, ima two step close, full armed, ima chew them hoes
Bra som fan...ergon0mi P19 ??? vadåå uttalet det e väl bra, det duger iaf..det e väl inte dålgit som du säger att det e !!
The only way to stop me is to motha fucking knock me or pop me !!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
come on? upp
damn asma, du har utvecklats som fucked. du är sjuk nu ^^, nu får du inte bli bättre för då hör du inte hemma på whoa, och vi vill ju inte förlora en underhållare som dig, ellerhur ? :) Förövrigt så va texten, flowet och rösten helt jävla underbart. Beatvalet var också fett ! Diggade även reffen som fan. Fick nästan lite Eminem vibbar på reffen, fråga inte hur eller varför men jag fick det. Good job asma, skåne up in this !
yeah, skåne up in this! thnx nilo- come on nu folks, ni laddar ner som fan men snålar helt mycket. håll låten levande, 60 comments är inget.
Rätt skön låt. Men ditt uttal på vissa ord som börjar på R, låter mindre bra. man kan höra det tydligt när du säger "rap" "rappin". Bryggan tyckte jag var chill :) på reffen tycker jag du ska låta ännu mer aggressiv när du säger "who told ya" . tror det skulle låta bättre då.. aja pejz
riktigt tråkigt mannen. Känner ingenting för detta. Trist rap. Trist beat. Får liksom känslan av att du vill vara tuffare än du är. Kan det stämma? Hade väntat mig mer...men du e ju trots allt bara 20 så det blir väl bättre;)
engelskan va inte den bästa jag hört... svårt att höra! keep up!
Punkt26
jag gör dom tyska R:en med vilje - alla kan inte gilla. mer.
JAg vet en inte om låten är någe bra.. för man får inte det man ber om!
Bling Bling
byb1: vad snackar du om?
d här e fan d bästa ni får höra på whoa, upp med denna så högt d bara går !
sjukt
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
bryggan var chill, dina verser var feta, men reffen var sjuuuukt seeeg & tråkig.. Men annars vare fett som vanligt:).. Peyz
Sjukt skön. första gången jag diggar dina låtar, fortsätt så här :)
Go Hard or Go Home!
thnx, upp!
Asma Det jag menar är att jag skulle bli tacksam om du fixsa en ny länk..
Bling Bling
UPP UPP UPP e ni blinda eller döva ? lyssna på låten !!! den e så jävla fet
Så jävla fet Asma :) Big up :D Ses väll i Jkp :P
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
tack! upp!
grymt asma!. Skön sång, härligt flyt genom hela. Fortsätt såhär, diggar dina låtar på engelska!. Me like! Piiiz
engelskan skar sig faktiskt lite i denna. lät ovanligt svenskt för att vara från dig !
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Asma lyrik , den va la go! delivery as usual,nice ;) flow ditt flow alltid tight ! beat, digga ja inte så värst mycket. vill bara säga en sak till alla dem som säger att asma suger.. - visst jag har inte diggat han innan men när han kickar på engelska är det så jävla nice! jag tror att ni är avis på han ;) å det finns många här på whoa som inte änns är i närheten av hans skills ;) booooi...
grym grym text
Detta är min forumsignatur
Skitfett! När beräknas mixtapet släppas?
Hokkar gärna på Collab!
tack peeps! upp-
Hahahhaaha, beatet dööööödar.. Flowet ditter där de ska som vanligt.. O Asma langar de fett as usual..
Om en cigg förkortar livet och ett gott skratt förlänger de, borde en spliff hålla skiten på en stabil nivå!
upp!
Kan inte bestämma om jag gillar denna eller inte.. Beaten både gillar och hatar jag.. Kan inte bestämma mig där heller.. Flyt, rim och delivery är relativt felfritt, så där kan jag inte klaga heller.. uttalet sitter där det ska som det brukar göra.. Men jag har hört för många andra sjukt hårda spår från denna E.P du ska droppa, så denna ser jag faktiskt som en som inte håller måttet med dom andra du har liggandes.. Fortsätt göra din grej mayne.. Peeys n Luuuv man
jag säger bara UNDERBART! =)
Sex is when a guy sticks his location in a girls destination to increase the population for the next generation. Do you get my explanation or do you need a demonstration?
Riktigt tung alltså , än av dom bättre från dig tycker jag ! , UP !
soundcloud.com/jerrones
tack! upp till 100 sen ger jag mig.
Jag gillar verkligen inte beatet, men rappen är fresh! Måste dock säga att jag hört riktigt mkt fetare på engelska med dig. Ska bli kul att lyssna igenom EPn när den droppas. Baaaaaaaaaaaaaaallin.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
tack grizz, din mamma är en apa din apa.
Bra skit. Hookar din ep, lätt.
who told ya ?
Lärt mig att älska denna låten nu, tog mig ett tag, men fyfan va fet. galet. =)
tack maynes ;D uppa!
Jag gillar denna, tycker det är en cool, lite annorlunda grej du har gjort av den... sånt behövs! Dock måste ju även jag säga att jag har hört bättre låtar med dig från E.P:n, eftersom jag automatiskt har fått lite smygig inside information :P Men som sagt, riktigt cool grej du har gjort :)
längtar efter ep:n.. Detta är riktigt fett och du lägger de alltid lika taight :D klart en av dom bäst a på whoa. peac!
tack sliez, tres, frooden & momiz! mer!
sjukt bra asså, Keep up the good work asma :D bra flyt .
K-town ;)
upppppppppppppppppppppppppp