I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Obtain - the natural.mp3 | Ny mp3a från dabbe

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-10-02 21:20

Obtain - the natural.mp3 | Ny mp3a från dabbe

Yes, skivan med progress är i full gång med inspelning, alla beats klara...

följande spelade jag nyss in halvfull.

OBTAIN - THE NATURAL.MP3

vad tycker du?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-02 22:02
vafan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-02 22:17
fett coolt att du lagt upp en NYYY låt. ör det inte sådan onödiga saker som man inte ska skriva i tråd namnet. specielt inte som moderator

nu till låten. lite för rå stil för mig. men det låter proffsigt och så. mycket bättre än det mesta i detta forum. kanske också för att jag har en förkärlek för engelsk rapp hellre än svensk. men ändå :)
Funk Valley Records

Gratis musik, beats och trumsamples!

2007-10-02 22:31
 -ToaD- P20
jag tycker de är rätt viktigt att dom fattar att jag itne dyngar upp en gammal låt!...
tack ska du ha mannen!, kul att du gillar.

2007-10-03 12:31
de va ju inte så jävla många som kollade här ser jag, va ett tag sen man la upp nått här

2007-10-03 14:17
DaBBe X20
det är ju också lika viktigt att följa reglerna, svårt att skriva ny mp3 i inlägget istället? ;)

låten var cool, skönt beat. men i helhet inte riktigt min smak ändå :(

ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen.
// Dansk_BB

2007-10-03 14:41
"speedyshare is under maintanance"
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!

2007-10-03 22:15
de va ju jävla dumt!

2007-10-05 14:55
fick ner den nu

vem har gjort beatet? schysst som faaan!
jag gillar din attityd, ditt röstläge .. lite rugged sådär .
dock så har jag ibland lite svårt att höra vad du säger, sludder/bristande uttal vet inte riktigt vad det beror på?
jo men i vilket fall , klart godkänd låt, ser fram emot vad som komma skall ..så ATT SÄGA!
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!

2007-10-06 10:02
GÖTT MICKMAESTRO!

fler som lyssnar?
Moderator

2007-10-06 10:23
klart jag lyssnar :)

Tycker detta är nyskapande med alla mixning och sånt.. fortsätt med engelskan det låter bra men träna på uttalet och försök få till ett goare flow så är detta mad :) Peace !

2007-10-07 22:17
taack maaan:)

fleeer?