Death is the only way to true happiness
Jävlar oscar. fan den här var ju fan grymm. Mkt bättre utan alla dom här "JA" :P Det här är ju lät det bästa du har gjort. Och jävlar vad bra ljud du har fått nu :) Jag kan mixa lite mer låtar till dig också om du vill. Och Blaze visst du har förbättras men du är inte bra sry :/
https://soundcloud.com/mendelsonbits
du e bäst och du vet om de <3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
shiet grabbar, detta va fan det bästa jag hört! är inte så high på att ge kretik men jag gillade fan allt med den här låten , betat,texten ..allt :D tummen upp för er (Y) fortsätt såhär! peace! <3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack rea :D:D:D:D:D::DD
ingatårarpåminkind: TACK! :D
åh , pluttegull då! tss , HAHA
i denna va lillezoo bättre än blaze! lille... du e inte stel nu men sen låter de inte riktigt som du tar i om du fattar? låter lite som du "försvinner bort" helt plötsligt blaze du hade rätt jobbig röst o gilla inte texten o heller men keep it up! peace!
Sleep is the cousin of death
B.N.B: tack mannen, jo jag fattar ;)jobbar på det
upp!
upp!
sista uppen innan ja taggar! FRED
ny länk den e pajj
va fan e KRETIK ? stavas kritik.
maestro, kul
Meastro klaga inte på stavning när du inte ens kan säga "R" korrekt! =) skicka låten till mig detta funkar inte!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
ny länk kommer snart :)
Bronkish P19 hehe klart jag kan säga R rätt du som säger de fel, bög
Då får la jag som gbg'are ta och säga R så som det ska låta ;) läs texten nedanför, orkar inte repetera mig, pz out.
lite kritik now thanks ;)
detta gillas inte, Löjligt me Fuck lagen rimm. Flowet var ok, men jag gillar inte rösterna. Låter väldigt löjliga. Försök me fler ord i varje bar, så ni inte drar ut på dom så mycket. Så går de nog bra. träna på, one.
"Like Walter. E. Curtz, Im Living with insanity, I'll Raise Child Soldiers and make them Murder their family" - Nero
Piru_Luv: okej, tack föra tt du lyssnade
tack alla ni som har lyssnat, skuppe uppskatta mera!
tack somsakt alla som har lyssnat, nu ska ja decka ska upp tidigt imorn, men vill gärna see lite feedback imorn när ja vaknar :) som gott alla ! Im outie!
komigen nu whoa!
upp!
man får uppa högst tre gånger per tråd? du har uppat typ 10.... ingen hit precis heller...
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
tyckte beatet va nice första killen va okey andra kändes osäkrare men fn keep it upp fortsätt så blir det bra
Kalliistudios© 2:avåningen
mattheew: ja vafan ingen kommenterar.. andravåningen: Tack mayn! :d
det är löjligt att ingen kommentérar men aja whatevah!
tar ni sprutor eller ? skadat okey låt btw.. kan nog bättre (:
http://www.myspace.com/micman123
MicMan: Tack för kommentaren brushan! :D
meastro P0 äckliga skåning åk hem till danmark! Dö ditt as!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
bästa du gjort hittills :).. lite avslappnare röst, men inte mkt..
JokeeerN: tack :) ja ja försökte få den avslappnare ;)