Phonografic - Birds In My head frisk
recca den här förut när jag var jättesjuk, nu är det gjort ännu en gång, men i ätt bättre fysisk tillstpnd, njut! DIREKTLÄNK!
Check it. Catch a vision, Spread the vibe.
Phono, lika duktig som alltid :) Ses imorgon, peace! Ps. Lyssna på nya låten här i audio. "MORDLÅTEN", och släng en kommentar! Peace
Ja, jag är en vitlök.
Fett shit som ja sa tidigare men beatet är ltie skumt bara:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan jag älskar beatet! thänx bwoi!
upp!
soft, beatet sög men rappen är nice. uttalet kan förbättras,
men upp för denna!
hets, stress, fest!
har alla glömt att tömma sina öron på vax? vem som hwelst som inte hara en tumor växande i örat kan ju höra att beatet e övertungt FFS! jag gillar den här grovt den ligger redan på mp3n man!
du borde hängas...
Yeah yeah yeah :D Det här va mkt bättre man :D Riktigt bra!!!! UPP !
www.myspace.com/norliekkv www.myspace.com/kkv www.klubbkoll.se/blogg/norliekkv
I like !
Klockan är tio över tio.
soft! yeah sekunda, beaten krossar :D
UPPPPPP tycker jag.
lyrics by the way: i got theese birds in my head i can't get em out singing on my melodys i'm ready now, anyhow you can see me spittin lines by the street lights taking over cyphers and freestyles, building up my street style rap properly, see what i mean? got no record company, i don't need any deal workin all day, sellin records winning battles workin all day, selling weed! i mean tobacco time pass tic tac gotta move fast that's the reason why some people lookin at me like a dogebaag but i'm a good guy, trust me on that wouldn't ever take you out, WHEN I CAN RRRUCK YOU ON THE TRACK! looking like you just seen a god or something but i'm just an MC, that you shouldn't be confrontin listen it's a fact, that i got back to rap to be smackin ass back b y spectacular attacks
va bra de låter:D pusss
Kept it inside, didn't tell anyone else. Didn't even wanna admit it to myself...
Låter bra lite annorlunda stil jämnfört här på whoa men jag gillar det! keep it up ! Peace
hehe ärligt du låter lite som Eminem i rösten hehe men bara på vissa utal men det diggades
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack alla :) jag eftersträvar att ha en egen stil, därför den inte liknar whoa stilen kanske?
upp eller?
Hahaha! "selling weed! ...I mean tobacco!" är så jävla tungt mannen! Word up!
Yeah, you know..
yah man :D finally någon som märker den :D
uppp...
och en gång till :)
upp.. nu jäääääävlar!
ooooo eeen gång till!
rå soft =)
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
ouf! tack :D upp!!
UPP oncemore?
jag blir fett besviken asså.. det e inte ofta sånt här bra shit släpps... om man inte räknar med varje gång jag sätter mig på toa för mitt skit e fan helt otroligt jag kan stå och beundra min korv i flera minuter... strax tillbaka btw..... FAN vilken vacker korv det var :D jag minns en gång då ville jag inte spola ner den.. jag gick flör att hämta min kamera men när jag var tillbaka så hade min syrra hunnit in och spolat toan... jag gick bokstavligt talat ner på mina knän och grät... OCH HÄR SER NI SAMMA SKIT SOM JAG SÅG OCH NI ÄR HELT FKING BLINDA! KNAPPT NÅGRA KOMMENTARER ALLS? SEN OM MAN KOLLAR PÅ "NÖRD OLE - EN LÅT OM ALLA MINA KÄNSLOR SOM INGEN BRYR SIG OM" SÅ FÅR HAN TYP 120 KOMMENTARER!!! HOPPAS NI SKÄMMS WHOA!
du borde hängas...
exakt! jävla WHOA! ush.
upp in this!
du borde hängas...
mahafakka
uppupppupppppp!!!!!!!!!!!!
ooooch eeen gåååång tiiiill
nu är jag less på de här.. upp.. sista..
ok SISTA SISTA!
alllrrrraaaaaaaa sista. sen äre slut.
Producent
2007-10-09 22:52
bara för din skull P! jag tycker låten blev mkt bättre nu när du va frisk..keep it up man....peace!
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA
ouf, tack dudes ^^
tung mannen! :) ses imörn.
www.myspace.com/BPMaejni
phett :) UPP!