Magna - Allt Fint Du Säger Sitter Alltid Kvar [ Ladda ner den! ] Tja, gjorde en låt till min tjej för en speciell dag.. var bara tvungen att kicka på detta beatet för tycker de e riktigt bra! -Beat: ContraProds - Tro (Freebeat)-Text: Magna-Rap:MagnaLadda ner låten --> HÄÄÄR <--Här e texten:vers 1:de har gått ett halvår o de känns redan så bra//fastna för dej första gången o tänkte på dej varje da//men ibland så blir de bråk jag vet de händer//vi bryr oss om varann och tillslut blir vi allti vänner//jag så ska gå genom eld och möta alla öden//så finns jag där och älskar dej ända in i döden//älskar dej mer och mer för varje sekund//nätter utan dej kan man knappt sova en blund//när dagarna e långa och nätterna e mörka//gör du de lättare du e allt som jag önskat//för du vet när jag frågar något har du alltid svar//fattar inte hur du lyckas för dom blir alltid bra// så glöm aldrig den kärlek som jag ger dej//för de finns ingen som älskar dej mer än mej//en kall vinterkväll o jag tänker på våra minnen//kollar upp o ser dej i alla stjärnor på himmelen//ref:baby jag ger dej min själ och mitt liv//jag hoppas o ber att de alltid så förblir//jag känner mej så säker me dej varje dag//för allt fint du säger sitter alltid kvar//Vers 2:de kvittar va du säger o kvittar va du gör//för baby du kommer aldrig o bryter eller stör//hur ska jag förklara hur mkt du betyder//längtar bara tills imorron då vi kollar film o myser//läpparna e mjuka och tungan så försiktig//när du pussar känns de som de inte e på riktigt//lever jag i en dröm jag hoppas inte de//för jag e kär som aldri förr jag hoppas att du ser//jag älskar dej lika mycket som solen skiner//för me dej har jag kul och alltid glada miner//får ont i mina kinder för jag kan inte sluta le//är så beroende av dej de e bara så de e//vi pratar redan om vår framtid de e så kul// för den som fyller alla mina krav de e du//för de finns inget bättre än att va me dej de vet du//om mitt liv ska börja någonstans så e de nu//Såja, om ni nu lyssnar på den så var snäll o droppa en kommentar för det uppskattas väldigt! Som sagt hata eller älska :)peace !
Så, fixade redan beatet :) Gammalt, men fortfarande skönt imo :D
Du är grym :) nästan min idol ( fjäsk ) , okej flow , som sagt gammalt men så himla skönt , fortsätt och du kommer gå långt ,jag har lyssnat på väldigt många av dina låtar , och du blir bara bättre och bättre . :) P-Out // Mini-BP.S vem är det du rappar om egentligen ? :)