Johnny D - Väntar på dig
ny låt så att ni vet att jag inte har dött =Dkanske inte helt genomarbetad mixning, men jag tycker känslan är ganska bra på låten, sen vet jag att Michael och Fonky Fresh kört på samma beat, men det är jävligt bra beat som är ett freebeat så jag tog chansen =)http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=393774tyck till! textenjag börjar med en tjej som det inte gick så bra mednoggrana sms började plötsligt få stavfelförut skrev du alltid godnatt och pussmen på sista tiden blev det inte såjag började tro att du träffat nån annanså varje natt satt jag och knäckte massa sambandjag kom på en sak, du är inte den jag vill haför jag vill ha en tjej med hjärta som är raksom säger sanning och att jag är hennes diamantjag ska aldrig backa undan jag ska ge henne alltför om jag är din rätta så är du min rättaom det är några oklarheter så ska jag berättanu till första tjejen, hon som var flyktigdu kan playa vidare men du kommer aldrig bli lyckligjag lämnar dig nu, och nästa vers blir gladarejag kunde gett dig allt, men du ville inte förklara dig
tillbaka till tjejen som finns i mitt huvvelängtar tills du kommer, mitt hjärta det jublardu är allt jag vill ha, du är snygg och smartmed dig vid min sida, kan jag gå över glasjag lovar att hålla om dig, när vi ser filmerjag lovar att vara ärlig emot dig hela tidenså jag hoppas du fattar att gud var jag längtarsnart är det december och då ska vi vara hemmabara ta det lungt och leva den drömmensom jag byggt upp i min fantasi nu i stundenge mig lite tid så ska jag ge dig hela världenmen att du är den rätta det vet jag redan säkertjag gör vad som krävs för att få det att hållaoch enda gången jag kvävs är när jag ser dig att gråtajag släcker nu lampan, och tänker på hennedå får jag ett sms, och lägger mig i sängenjag hoppas länken funkar, det var ett tag sen jag lade upp nått..