I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Chroome - Deserved Hype (Album Gratis) At www.yayo.se

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-10-06 03:15

Chroome - Deserved Hype (Album Gratis) At www.yayo.se

Vi på Yayo.se & Chroome bjuder på Deserved Hype av Chroome, fick albumet skickat till mig för ca en vecka sen och den har spelat flitigt ur mina högtalare. Chroome har hunnit släppa The Warning, Live Now Die Later, Case Closed, X T P Mixtape Vol.1 och lite andra släpp. Vi lär höra mera ifrån Chroome de kommande åren.

Tanka plattan gratis på

www.yayo.se

/ Yayo & Chroome

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-07 23:17
haha tycker detta är fett,,,va fan lägger du upp sånt här på whoa? ;D du ska vara i skivbutikerna...

2007-10-07 23:26
fan lägg upp i sv online istället..
Lookin at you through the glass..

2007-10-08 02:14
Den finns där också min vän gäller ba o kolla :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-08 02:39
ogh P0

Som sagt mah dude, läs på flyern så förstår du varför jag releasa den gratis. jag höll på o få ut den i btikerna men som vi alla vet så e ju sveriges hiphop industrie gay när de kommer till o få fram nytt shit o nya ansikten.
Men jag e nöjd med mitt beslut som jag gjorde nu o så e de bara.

Watch out douh, 2008 i'ma take everybody through somethin yall never been through befor.

Det kommer märkas belive that.
Forsätt o ge mig många sköna plays på spacen och yayo.
600 plays på 2 dagar för en indie snubbe som Chroome.
I gotta say i love it. Hahaha

Out

/ C H

2007-10-08 03:09
Om det är samma "Chroome" som gjorde "Attached to the screen" så är jag dunderglad, för den låten har jag lyssnat flitigt på sen den släpptes.

hur som helst så återkommer jag med utförlig kritik :)

Bless