Vers1: Jag klev upp klockan 6 var besviken men hade drömmt samma härliga dröm igen så// Jag går på stan och bara ser mig omkring bara för att hitta tjejen som jag drömmer om men// De finns ingen där som liknar hon skulle ta tjuren vid hornen men den saknade horn// Nu står jag själv igen. Oh detta suger hårt och mitt samvete och jag pratar skillda språk så// Jag gitta hem , tog mitt legg och kläder men gissa vad. jag hade tappat de på vägen// men hade tur, jag kom in ändå och sedan hördes dom skrika därinnifrån dom sa//Reff: Hoppa hoppa. känn musiken Här kommer dvärgen igen// Hoppa hoppa. känn lyricen Jag är en ny legend//Vers2: Idag är jag bakis , igår var de kul så jag fatta mig sådär ba. ett nytt beslut// att bara chilla och ta de lungt för lyckats nästan alltid med att bli för full// jag ligg i sofan och ba ba ba ba spyr ah Inga pengar att betala min hyra// denna fina dröm blev snabbt till en mardröm Men det värsta av allt, att min börs den vart kvar glömmd// Så jag ligger nu bara och kräks i väntan på ödets ord ,du är vräkt// (men hej mannen ey vart ska jag sticka sen) äh skit i det. de blir krogen ikväll igen//Reff: Hoppa hoppa. känn musiken Här kommer dvärgen igen// Hoppa hoppa. känn lyricen Jag är en ny legend//
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.