Elegant - Blekinge (Afb diss)
Wassup! hmm en kille som kallar sig adam eller afb har öppnat sin mun och det låter föjävligt från hans sida! kxar för mkt så jag hörde hans tappra försök till min vän och det blev en snabbis han förtjänar inget mer! text 10 min , inspelning 15 min mix 5 min Hata eller älska I don't give a fuckhttp://www.speedyshare.com/653861353.html
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
inget jag diggade alls men om de stämmer me hur lång tid du tog på dig att göra låten var de la ganska bra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
AFB blev sågad iaf!! Mjo klart man ska backa sinna homies;) Gillar texten och ditt sätt att levirera! UPP!
Afro tack! jag lyssnade på hans diss till min homie sedan började jag skriva,. la en huvud acapella lite snabbt dubbs o lite skratt sen vare bara mixen la in förinställa effekter o pang sen var dne klar så det stämmer yes,.. jag vill inte påstå att det var ngt o hurra för men den räcker långt o bra till den grabben
har inte hört AFB men om han suger vill man ju inte slösa bästa raderna : )
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hehe han suger yes ,.. bästa raderna vet jag inet jag tycker dock mina dissar sög så neeh kolla inte på texten jag diggar dock flowet hmm ahh
nää de var ju de jag menade, om han suger fattar jag varför du inte använde bättre rader till han,fschtåru?
hatar dessa bortförklaringar... "jag orkade inte" "la inte ner någon tid alls" "tog bara 5minuter" blabla. gör en ordentlig diss istället.
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
Kopiera du behöver inte lyssna om du inte vill,.. jag la upp den bara för att få kritik om mitt flow inte mina dissar! det är inte värt att lägga ner mer tid utan jag är nöjd med resultatet
haahaha da-g jag förstår din kommenter när jag kollar på din vänner lista
tänkte lyssna men sen såg jag din bortförklaring och då blev jag så sjukt ledsen på svenskmusik att jag drog på lite franskhiphop , och pumpar det ist. fuck bortförklaringar, och gör en bra jävla diss som du lagt ner lite på ist , annars skit i det. men nu tänker jag lyssna iallafall, för att jag är så jävla snäll! texten var kass. flowet var okej. beatet är dåligt. tack och hej, leverpastej
den va väll bra, hoppas på ett svar av afb ;)
köp sex och betala i natura
länka beatet, resten var inget o hänga i granen! okej flyt!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
rätt bra endå
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
helt ärligt nu, efter crewbattle borde hela Stfu varit tysta.. för de enda ni åstakommit efter dt är skämt ut er!
-pack you'r bags man, you are a tourist!
Elegant, det var helt klart ok. Men varför dissar du randoms, var finner du det roliga?:) Over n´out!
With lots of love// Matitto!
sheet man diggade detta !!!!! fortsätt så här bror ! one
text 10 min , inspelning 15 min mix 5 min Känner du dig typ stolt över de? asså visa att du knappt bryr dig? Om du inte brytt dig hade du knappast gjort en diss till grabben..! Å dåliga bortförklaringar är typ ett stort tecken på att du redan vet om att låten är kass men typ att folket ska säga " fan va bra gjort på så lite tid" Spelar absolut ingen roll om hur mkt tid man spenderar på en låt..utan det är du själv som spelar stor roll! Så kasta dina bortförklaringar för dom får dig att framstå som ett fån! Bara det lilla gjorde så att jag knappt ville lyssna på låten! aja skärp till dig å gör det du ska istället! // Radikal
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
100 % skön !!! ;)
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
Älskar denna feete skön låt! haha dns ni borde vara tysta ni försökte dissa karlvandal och fonkyfresh samt kaggen asså pinsamt! ni var alltså så dåliga att dom inte äns ville lyssna på den! hehe lite förut fattat!
inget illa menat, men DnS e ju bättre än elegant?
o just de.. du är jävligt äcklig också.
quiroga P0 du har skrivit det 2 ggr nu?
haha aja jag tyckte iaf elegant hade bra flow som fan!
bort med allt hat tycker vi ska hålla oss till låten nu!
big up
naajs shit
jaaaaaaaaaaaaw
Inget som diggades. Inget hårt.. Gillade dock ditt flow
Skärpning! Rensat tråden på påhopp och okvädningsord. Håll nivån på en relativt stabil nivå iaf. / Frozen
okej tack folk naajs! tatan släpp det! andas lite! kommer du med fakta eller info som stämmer så säger jag inget! så tänker jag i många fall.., att jag beefar ,.. haha skärpning nu har haft beef med 1 och då är det han som startat utan anlendning så snälla jag ber dig! tänk 2-3 ggr sen skriv annars blir det bara tjabb!håll tråden ren nu!
nej, föll mig inte i smaken, men har inte hört hans så uttalar mig inte om vem som vann eller inte.. meningen med bortförklaringar är ? varför kasta upp ngt om du ska pumpa bortförklaringar över låten istället för att korrigera och göra det rätt från början ? - Ren nyfikenhet pz
Asså vad är det folk inte fattar! står det någonstans där uppe att jag har bortförklaring! jag skrev bara att jag gjorde den under en viss tid! jag sa inte att jag inte var nöjd! fan sluta leka tröga nu whoa jag vet att ni kan bättre. DET ÄR INGEN BORTFÖRKLARING TILL NÅGOT
dååååålig som fan
www.OwLaaaN.t83.net aiiigght!!!!
haha, skööna Rader Elegant, skön flow ;). bra låt :)
TrettioTvå-NittoEtt www.znapmusic.com/reebat/
Bra elegant, på honom bara ! :D. JAg vet vem killen är så jag blev paff när jag kollade i forumet och såg detta xD... floet va härligt men texten var inget att hurra över ;).. låten va bra :D
Har någon av er ens hört afb?? o sen säger att detta var dåligt??
Babylon ska falla o jag vill de ska falla nu
helt ok , inget större fel tkr jag !
kasst skit!
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
Kan folk sluta med att skriva hur länge det tog att göra låten? Sånt jävla trams! Och sen, fyfan va du är värdelös Elegant, det är inte av denna världen.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Alltså, du kan flyta okey vid vissa ställen, det måste jag säga. Men du kan fan inte skriva texter, i alla fall inte disstexter. Beatet är fett. Förresten märkte jag ingen skillnad på textklassen i snabbt gjorda låtar och i uttänkta låtar från din sida.
Va fan dissar du adam för:O värsta inbördeskrig för fan, tkt du va soft näru dissade skåningarna asma o resten av "danskarna" men Wtf:O
ey på mitt röka är det hög klass, mannen vi meckar upp en tjockis med brass
text 10 min , inspelning 15 min mix 5 min Det märks, sluta lägg upp skit och gör som Pstq säger: "Jag lägger ner tid på mina rader"
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
hahah asså! elegant du suger! skulle vi beefa skulle du faktiskt förlora din lilla DAHEJR
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
tung låt bruuuuuuuuuuush, du slakta han mannen
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
som sagt, säger som alla andra säger, dina låtar suger när du inte sjunger med rockyrock!
Go Hard or Go Home!