diggar den ^^, nice.
Leka tuffing? Du lägger upp en låt på en allmän community och vill ha kritik, och när du faktiskt får utförlig kritik agerar du översittare som om personen i fråga inte kan någonting. Jag har bara uttryckt min åsikt, och dessutom förtydligat min kritik när du inte förstod vad jag menade. Var exakt leker jag tuff?"ja drar ut på vissa ord jaa! tycker ibland att de e skönt o de blir lite mer rörelse i låten för annars låter de fett monotont som petters första skiva gjorde på dem flesta spåren .. "Det du menar är alltså att din uppfattning av flow och flowvariation begränsar sig till petters första skiva och att dra ut på stavelser..?"men strunta i att ja drar ut på vissa orden så hör du att låten i stort sett e skön, de e tryck i reffen o de kan du inte ändra på!" Ja, om jag struntar i hur du drar ut vokaler, och tittar förbi ditt tråkiga flow, din osäkra och ängsliga delivery och helt enkelt dåliga text så håller jag med om att låten är i stort sett skön.. Det vill säga samplingen i beatet var rätt cool."hållt på me hiphopen längre än dig men men.. "Det som faktiskt ÄR komiskt är att du verkar tro att det på något sätt gör din låt bättre, och min kritik mindre relevant. :P