Låter bra! Brodins vers är tung, skönt med varierande flyt lite då och då! alltid diggat det du släpper faktiskt! även fast du inte släpper så mycket men när du väl släpper blir det kanon bra! :) reffen, tvär nice . Mottis vers är tung med, men synd på din ljudbild! förstör ganska mycket tråkig nog! men i helhet ! nice! Peace / L
Fint skit detta:) upp!
myspace.com/herrolsson026
Helt okej :)! UPP!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack! UPP?!
work some magic
jävligt soft låt ;p diggas !
Jerrones & Alex Baula Mixtape "Under Vår Luva" ute nu! Viceversa026.blogspot.com
Du har en bra röst micke!!!
Bling Bling
damn :) fett bra från båda, äntligen fan, fett längesen man hörde något. brodin, trodde du var död ett tag, keep goin' great wishes , pz !
"Frågan är inte vad man tittar på, utan vad man ser"
tack för att ni tar er tid! kul!
work some magic
över 400 nedladdningar inte äns 70 comments, kom igen!
work some magic
skitfet låt! så jävla nice.. älskar reffen!
Lookin at you through the glass..
fyfan den här åker in på mp3: n dirr. Brodin , det där är en omgjord instrumental av Bone thug's n akon - i tried va ?
Wiiieee
niicee låt !!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lite dåligt ljud på motti?
Mycket mycket bra grabbar :P
^^
jävligt cleant brodin va fetast dock
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
tack ppl! upp
work some magic
låter var helt ok, men what's up med mottis mix. den var katastrof..?
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
jag vet, ljudet är fuckat på min del.. men det är inte fel på kaggens ljud, du mixade min del kefft helt enkelt brodin. låter som om du har lagt på nåt slags telefonlager på acapellan... jag menar.. i låten sågad totalt så spelade jag och kaggen in hemma hos honom och toppen hos sig.. toppen mixade allt och alla verser låter lika cleant/bra och det finns ingen skillnad på ljudkvalitén på verserna... skitsamma liksom.. tråkigt bara.. aja, inget hat.. it's all love..tack alla för era kommentarer! (nu är boken släppt) I´m out.
Motti Så lät det inte på telefonen du... Om jag ska vara ärlig så bryr jag mig inte, jag gjorde mitt bästa av det jag fick att jobba med.. Men det är lugnt, vi behöver inte göra något mer, du engagerar dig inte äns hälften i att göra något för vad vi släpper på samma sätt som jag gör.. du kan ju alltid ringa mig istället för klanka ner på mig i en tråden på whoa, för du var helt lyrisk när vi snackade sisst ang låten. nice dude
work some magic
å btw.. "inge hat" nä varför skulle du vara hatiskt mot mig? tror du jag jävlas med dig? Jag gör fan mitt bästa..
work some magic
bra låt.. vet ej om sjungandet var jättebra? :P men rappen va najs
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
sorry om jag lät pissed inte menat så, blev bara besviken när du vet hur mycket jag satt med din acapella..Jag försökte iaf, jag duger itne till att mixa med det där grundljudet.. Så är det bara tydligen, för min del är clean, å som sagt jag har mixat båda i samma program osv.. Tycker åxå det är synd, vet inte om det är meningen att jag ska be om ursäkt? Jag gjorde mitt bästa som sagt.. Tycker din vers är tvärfet även om du skulle kickat in i en datamick det vet du! vilsna
work some magic
feta texter, fet reff . båda två lägger de tvär fett :D diggas extremt :) pz
whoa, sov inte på detta. dt är tungt skit; upen gångtill
-pack you'r bags man, you are a tourist!
sissta upp.. tragiskt
work some magic
Gillar detta. ;>
"Oooh, he is still here! Open and shut case Johnson! Apparently this black guy broke in and hung up pictures of his family EVERYWHERE!"
Skriv inte om du inte ska ge utförlig kritik, ditt inlägg tillförde tråden nada.
work some magic
Miggedymicke! Längesen man hörde nåt med dig, tight som vanligt. Motti la det soft med, synd att der låter som det är grymt mkt diskant på hans vers bara, annars är det bra.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
fan va nice :D
haha chea :)
fett skön låt :) Älskar mottis flow och allt :D Ajja allt från mig :)
We make rap, but we live hiphop
oj glömde att brodin du var svin skön :)
We make rap, but we live hiphop
kul med lite mer respons! uppskattas!
work some magic
fett bra låt asså .. brodin var grym. motti var grym också synd bara att det var så dåligt ljud
brodin vers var nice... motti.. låter som han sitter inne i en öl burk och rappar.. vars det var visst brodins fel... annars hade låten varit fett..... peace
Vem står för beatet? vill ha det peeyz
Karlstad Finest
st4ndby P0 Mitt fel? Därför min acapella är hur clean som helst?
Skitsamma! Kul att tråden åkte upp igen!
work some magic
vfan... kaggen sa ju att mottis acapella var hur clean som helst innan dom skickade den till dig.. hmm.. men skit samma.. låten vart fet endå:) peace
tack för uppningen djuut.
work some magic