cB - (Dumhet), En gång till fitta
ja, va ska man säga. hade inte mycket att göra denna lördag, så tänkte jag på att dumhet hade ju svarat på mina 8 rader jag rikta mot honom, så hade jag ändå några gamla rader klara, så jag skrev lite fler rader sen slängde jag på skiten på ett beat, och mixa lite snabbt. så de blev som de blev. beat: Nått instrumental rap: cB mix: cB LÄNKEN är där bortaaa ----------------------------->YEAH tanka och kommentera, älska eller hata.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
damn, 026 beef cool! Vill inte lägga mig i. Men hoppas svar kommer hejja på båda :)
myspace.com/herrolsson026
ajdå cB :D den här får han problem o plocka :D tungt skit :D
haha, skrattretande.. roliga o sköna rader D: inge tvekan om att du tarhan, jaja bra gjort iaf! up
-pack you'r bags man, you are a tourist!
haha "jag är cb som knullade dumhet" okej? haha inget svar kommer din hype-sökande skitunge. båda vet varför du EGENTLIGEN är sur på mig ;) och ja, dina misstankar är sanna! hahahaha.
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet
Haha dumhet , hype sökande ? shit han tar ju dig .. detta diggas , älskar din röst cb my man! :D
http://www.myspace.com/aiinac
hörde nå baitade rader annars hyffsat
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dålig mix asso "/, resten va rätt najs fan :D
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Tycker du mumla på vissa ställen , annars tight !
soundcloud.com/jerrones
DontSpeak P17 vilken/vilka rader då?
och dumhet, jag är arg på dig för att du "reppar" gävle stad, men du är inte värd att reppa Gävle.
och om jag söker hype så borde jag GARANTERAT inte dissa dig.
du är inte äsn värd att spolas ner i min toa, tönt.
mixningen är inte bäst. men jag palla inte lägga ner tid:D
tack alla:D
"haha inget svar kommer din hype-sökande skitunge." sen när fan får man hype om man dissar "dumhet"? Du vet vad jag tycker, flera nivår över dumhet. nuff said!
work some magic
Yeeeaaah , DÖÖMDA CLICEKN ;) Dumhet du kan ta dej sjäälv i rööven denna battle är avslutad I K.O. cB Behöver nog inte kommentera han är slaktad redan från första raderna du släppte, slösa inge mer på denna kassa Jääveln ;) Two Fingaz ;)
Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG" ViceVersa
upp:D
cB vs dumhet. punktslut.
brabra! han är mördad
"hur kan man ha en åsikt om man aldrig nånsin testat?"
coolt cb! du är tyngre nu :) fet attityd. du hade inget som helst problem med att vinna det här.
tungt, du tar han lätt. dumhet är kass,
<Propellerhead Reason 3.0>
dumhet hype sökande hahaha du är rädd :) cb du tar han så jävla lätt med den här fy fan va sköön :)
www.OwLaaaN.t83.net aiiigght!!!!
cB. Du tog han lätt. Dumhet vågar inte svara. han vill ju inte skämma ut sej;) God shit
När ja släpper min rapp så gungar asfalten:)
fattar inte hur "dumhet" kan tro sig att han är bättre & mer populär än cB.. Läs kommentarerna förfan
work some magic
najs najs!! sätt han på plats bräää
Trippel X ~ X - X-ett - Xpekt
dumhet har inte en chans att ta den här lika bra att han inte svarar alls
Diggar attityden! :D
Klockan är tio över tio.
det är inte super, men vafa underbart att någon tar saken å egna händer och dissar den här super fjortisfjollan. nice
Du knäcker dumhet! jag gillade mixen faktist, de känns så lättsamt typ de lät rätt tjockt annars asså=)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Sympati ? När du Skriver att låten inte va super vad//vem jämför du med ? " Har Checkat Din Myspace"
skön röst å bra attityd;D //yeah rUbisH///
(\_/) --> rUbisH <-- (O.o) (> <) YEAH!!!
Toni-Angelo P18 Jag jämförde inte med någon alls, jag var bara inte superförtjust i låten vilket inte behöver betyda att den var dålig, men undrar du någonting i fortsättningen tycker jag att du ska vända dig till användarens gästbok.
Ska kolla när jag kommer hem. Spotta på han
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
Sympati Okej jag hajjar Hahaha. klart att ja kan skriva i din gästbok vf skulle jag inte liksom´´ ? :,D
OOOH:D UNDERBART
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
haha sött... du tar ju dumhet
Nice, Tycker dumhet är helt okej men denna blir svår att slå :)
hejja cb hejja cb hejja cb! låter coolt, men låter som du är lite osäker när du ska framföra texten, som om du inte kan den riktigt, tycker det inte låter så cleant som du kan :)