Moderator
2007-10-07 20:40
EggaH, Meistah, Mexxi, Laneby, Krille, Pikku, Ego (Mass Session)
Tjenare, Igår va meistah här och kicka lite, men vi hann inte så myckert så vi bestämde oss för en mass session. Ordning: EggaH (Mexxi Mix) Meistah (Mexxi Mix) Mexxi (Mexxi Mix) Laneby (Laneby Mix) Krille (Krille Mix) Pikku (Pikku Mix) Ego (Ego Mix)EggaH, Meistah, Mexxi, Laneby, Krille, Pikku, Ego - Fuckar allt (Mass Session) Tanka, Lyssna, Njut Och till sist kommentera!
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
Jävla tung låt de här :D kommentera nu folk :P
Vinna crewbattlet med dina rhymes.. haha du hade ju bara massa tråkiga simpla dragna rim.. :/ laneby du lät ganska keff, du är mkt bättre i andra låtar..
be the change
alla var ok, ine mkt mer..
be the change
pikku överlägset skönast
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
den var fett! eggah du var fett:) allt var fett// Rosen
Moderator
2007-10-07 21:17
Tack allihoppa:) Lite kritik från mig då:) EggaH: Jag tycker du lägger ett bra intro bra inlevelse och skön känsla hahaha:D Nejmen, tkr du lägger det tight! Du är inte nöjd men det är fan jag,. Meistah: Du är seriöst övertung! Du har inte rappat på ett halvår men låter som att du spela in för några dagar sedan sist! Big up! Mig själv: Jag är rättså näjd men behöver träna på text mix och flow! Laneby: Du lägger det också övertight! Lite svårt att höra va du säger även på accapellan.. Men riktigt tungt från dig! Krille: Jag har hört bättre med dig men detta var verkligen inte dåligt! Pikku: Du kommer in och flippar hela skiten! Övertungt från dig! Ego: Riktigt konstig mix. vill höra dig med bättre mix slår vad om att det skulle låta trippelt så bättre från din del då! men det var inte dåligt! Slut kommentar. Jag la det helt klart sämst på sessionen. Dom andra la det tight! Allt ifrån mig ! pz!
Och checka:
ojj orka ge kritik till er alla:P men visst detta e helt okej fan:D
Utalas säta pe
hm...?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nice ;)
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
Eggah: Ganska bra, gillade inte din röst bara. Meistah: Helt ok, inga större fel på dig. Mexxi: Mumligt och played out rim mannen.. sorry. Laneby: Usch, hör knappt vad du säger.. Krille: Också helt ok, men lite enkla rim. Pikku: Fetaste. Du hade störtskönt flow och bra rim. Keep it up man! Ego: Wtf? Är det bara jag eller står du i kyrkan och rappar? Hehe, men det var en knepig mixning man. Hade velat höra något med dig utan det hiskliga ljudet. :) Aight, där har ni vad jag tycker. No hating! Stay up! Peace
Sök inte berömmelse. Låt den komma till dig.
Mass sessions är alltid feta :) Den var bra.
Moderator
2007-10-07 21:33
Tack alla:) Mitt mummel beror på mixningen, Men tyvärr har man svårt atthöra det när man kan texten:( Får jämt så på mina mixar:(
Och checka:
första va helt okej, hade sina bättre stunder men även sämre i versen men ja helt okej över de hela! ganska bra ibland! bror, de va okej, men känns som du kan bättre faktiskt eller rättare sagt jag vet, men de va Bra för inte kickat nått på länge.. se till o kicka mer nu! bra text! mexxi, tycker du ställer till de lite för dej när du ska rimma så där, får man till de blir de snyggt men tycker inte du fick till de helt så de drog ner de lite mot va de kunde vart, men helt okej här! laneby, helt klart bästa flytet hitills! flyter fint över hela, texten e helt okej.. känns som du lekte lite mkt me rösten någon enstaka rad annars bra här! krille, vettefan faktiskt mannen! såg ju texten igår men trodde du skulle va mer aggro som du sa haha :D men annars tycker jag du sköter det ganska bra, du kan dock mkt bättre! vår låt som kommer snart blir bomben ;) haha snubben från skåne va fan skön, vissa rader bra flyt som fan, men känns som vissa blev lite konstiga med, men hur som helst ganska bra här! sista snubben, sämsta mixen i år tror ja haha :D burkigt som fan, men annars sköter rappen helt okej! standard på låten typ. Fred! /D
mexxi hort b'ttre med dig men forts'tt kora pa snart ar du fran fjortis till vuxen hehe word up dawg mvh gabbe mc lockz aka sylle jk tarequito peace
Moderator
2007-10-07 22:00
Tack, Nu ska jag kolla på en film och sova:) ha en bra Kväll / Natt Peace n love<3
Och checka:
yo tungt beat äre mexxi som gjort d?. rimen va inga höjdare ganska meningstlös innehål. har hört bättre me dig mexxi. men tare lungt o fortsätt träna för att komma till hiphopens mellanstadie. peeyz out mvh sylle gabbe mc lockz jk tarequito......
Eggah: Du förvånar mig. R I K T I G T bra alltså . diggar de som fan Meistah: hmm inget jag digga Mexxi: kaggen är värdelös men du är inte bättre än han. har hört bättre av dig Laneby: diggas inte. flowet var sådär texten var vette fan alltså . inge bra. Pikku: tungt shiet man. diggas som fan. sköna rader mannen ego: ja du inget alls jag digga. peace gays
alla gubbar la det helt okej! sista snubben hade kass mixning asså... :S eggah, utveckling dääär ;) men också lite domi på dig i denna låt.... textmässigt och röst.. annars BRA ! (Y)
nice att den är uppe, fan vad roligt att alla hatar förutom durlind, haha! Men jag håller med :)
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
vem mixa allt? jah låg offbeat? / ego, vet vet, ska ändra mixen,
(\_/) (O.o) (> <) this is bunny copy him to help him rule the world!
hahahahaha Laneby jag tycker att din va bland dom bästa!!! Durlind, ah men saken med mitt aggro hahahah jag va nyvaken då jag spelade in ^^så pallade inte liksom :D men som du säger våran låt kommer bli bomben
laneby du flöt bra, visst fanns de saker du kan göra bättre och som du brukar göra bättre men ändå som krille sa bland de bästa här! krille haha ja men jag skojja ju bara hah :D men trodde du skulle va skitaggro för att du sa de haha :D
Durlind sluta chatta i tråden nu "skoja" men nu ska vi inte vara sånna, får rulla igång med våran låt snart, måste även säga att Pikku va nog den som la det fan bäst asså over and out
bara 1:a snubben kunde rimma o flyta ni andra rimma på fjantiga rim bara för att rimma skärp er!
www.sds.studio.nu
ego la det fetast. ni andra var softa också ! upp
myspace.com/herrolsson026
wille va göru me din vers ? om de va du som mixa, låter fett keft, annars va alla okey, meistah &pikku va dock snäppet bättre
-pack you'r bags man, you are a tourist!
Moderator
2007-10-08 07:44
Tack allihoppa, Det var ego som mixa och jag som klippte in hans vers! Men det va fan det svåraste jag gjort eftersom det va så jävla konstig mix så man inte hörde någonting,. tog till det bästa jag fick till för stunden!
Och checka:
Moderator
2007-10-08 08:12
Exakt. vi alla gör låten tillsammans, så egentligen ska man inte bedömma vem som är bäst,. man ska bedömma om låten är bra.
Och checka:
Jävligt tung låt. PZ!
OST!
bra kunna att kunne bedomma laten men aven bra att ta lardom av kretik det gor en starkare peace grabbs
pikku va fett skön typ ingen annan diggades speciellt mkt...
du borde hängas...
"Exakt. vi alla gör låten tillsammans, så egentligen ska man inte bedömma vem som är bäst,. man ska bedömma om låten är bra." Är det lönt ge kritik om man inte kan berömma någon ? Förövrigt så va Pikku denna låtens kung, skåne up in this.
Moderator
2007-10-08 12:59
1 snubben , nja andra, nja därmed mexxi , utveckling ,,soft laneby , ne:( krille , helt ait pikku, bäst här. lätt ego , nej:(
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Tungt beat, vem har proddat?
http://www.myspace.com/bigdomilicous
Moderator
2007-10-08 21:26
Tack alla! Det är en instrumental som jag ar klippt i:)
Och checka:
inget som var speciellt bra.. men men, mass-sessions brukar ju inte hålla så hög kvalié
Check it. Catch a vision, Spread the vibe.
LockZ P20 :
"yo tungt beat äre mexxi som gjort d?." Du är inte seriös va? hahahaha.
.. ska kommentera låten snart när datorn har slutat fuckat
Jaha ?
Så ja, Nu har den här skiten till dator ordnat upp sig lite grann... Lite kritik då: Eggah : Inte så feta rim, men flyter bra och bra röst.Meistah : Lite flowmissar, men helt klart godkännd!Mexxi : Lite mumligt? Vissa adds låg off. Men du har utvecklats sen jag hörde dig sist.Laneby : tyvärr så diggar jag inte rösten alls. Du lägger bra annars.Krille : Låter soft. Inte mycket att klaga på.Pikku : Shit, vafan är det här? :S Lägg ner rappen mannen.. fan lägg micken på hyllan, du är helt off.. shiiit, trodde du var bättre än såhär. Du kan ju inte ens snacka svenska?.. vafan är detta, Danska?! HAHAHAAHAHA skoja bara ;D Tvärsoft mannen, du flowar bra som vanligt.. ska få tummen ur röven så det får bli en colab snart ? ;)Ego : Som folk redan sagt så låter mixen helt fucked, annars lägger du det bra ju... men din mix sabbar allt...Sammanfattning : Inte helt 100% men inte kefft, det mesta låter bra och det mesta ligger tight. PEEEEEEEEEEYS
Jaha ?
vad duktig du har blivit pikku!
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet
hmm... skönaste med låten var: JAg behöver inte dissa kaggen för hajp.. resten bör slipas på
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Moderator
2007-10-09 00:24
Moderator
2007-10-09 08:18
uppar en sista från mitt håll iaf :P