Pontus - Målar du av mig (nytt ljudkort) Spelade in en session nu när jag inskaffat nytt ljudkort.http://www.speedyshare.com/380393289.html//pontus
du borde höja rösten/ljudet på rösten lite högre tycker jag
Vers:Bara så du vet, så är mitt liv ett test.pontus jannson, är sin egen Psykoterrapeft.jag syndade mest, när jag inte orkade mer.jag ber på knä för att inte bli en av er.behöver ingen hjälp, jag behöver en tröst.för att jag inte törs vara den som är störst.De började först, med att jag inte vågade.tala med någon av dom som frågade mig.jag var en person, som inte fanns innombords.som pratade med utseende och inte med ord.jag kan hjälpa mig själv, och visa min väg.kanske leder den snett, men de är min värld.min egen atmosvär. och jag svär att den finns här.blev klassad som underskattad. för jag aldrig fanns där.Målar du av mig, så försvinner hela bilden.jag är en röst, utan något ansikte.
Reffräng:jag är en röst, utan något ansikte.Målar du av mig, så försvinner hela bilden.jag försvinner i intet och stannar där.kommer inte tillbaka, jag är alltid den samma.