tummen upp..
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
tackar :D:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sjukt fin låt juice, keep up the good work :)
You fuck the bitch, don't let the bitch fuck you..
tackar:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
thanx
Bra låt! R.I.P. Riccardo!
|€|A-To|€| It is my life bitch! http://www.biltjuv.nu/?ref=46544
Jag uppar åt dig nu rasmus, så jävla skön låt :D 140spelade redan D:
Death is the only way to true happiness
UP ! ;)
Kännde riccardo :( R.I.P BROSHAN!!!
|€|A-To|€| It is my life bitch! http://www.biltjuv.nu/?ref=46544
thanx
http://www.znapmusic.com/mergiim/
bkl: va fan gör du då?
Upp!
Nice Juice, Bra text,Bra flow, DEN VAR GRYM !PEACE AND LOVE !!
http://www.myspace.com/mikeydayz
Tänkte först skriva ett mail direkt till dig för att inte göra det till en öppen diskussion, men eftersom så många har skrivit här och har uppmärksammat låten så vill jag få igenom min åsikt om sånt här i det här inlägget. Here it goes: Tycker det är fult att du använder dig av en händelse som nyligen skett för att få ut din "snabbt skrivna text", du säger att du inte gjorde låten för hypen, då kanske du borde ha väntat tills du verkligen gjorde en låt med ett bra beat, slipad text och flow som rättfärdigar ämnet du tar dig an. Jag är ganska ny här, blev hänvisad till whoa.nu för att man kunde lyssna på icke etablreade hip-hopare som hade nåt att leverera, hittat några feta, men haha jag har lyssnat på mycket shit här, skit mycket låter likadant och jag är galet besviken på den nya generationen som bara skriver snyft låtar på played out piano beats.. Samma goja hela tiden. Mitt tips till dig och alla andra som följer samma sketna väg är, läs på lite, kolla in nya saker för fan, sluta använda varandra som inspiration och gå ut för att forska för helvette, men framför allt HÖJ RIBBAN. Standarden här är så pinsam att jag skäms över att skriva här, men det är så svårt att hålla sig som du ser. Egentligen ska du inte ta detta personligt, för att du är en av dom 2500 snyft-rappare här på whoa, som är livrädda för att töja gränserna. Ursäkta mina ord, ha den äran.
Episod 2
Så fin låt! R.I.P Riccardo
Det är ett sorgset ämne men när du sjunger låter de inte som de tyvärr, hade du valt ett sorgsnare beat och mer känsla i rösten hade de inte låtit så överhypat som de låter nu! diggas inte för övrigt, men rest in peace för de som omkom
hoe
Anubis P23 : har du hört nån annan låt med mej? det är inte direkt såhär det brukar låta
men juice får du chilla med låten den är släppt och du har gett honom en fin tanke men han vilar i frid nu låt låten fada ut nån gång peace
aaa låt den dö nu
jag tycker texten var nice som fan, du har så bra flow! Juice har också världens skönaste röst! , nice man !
life is to short to be pissed off all the time.
Anubis P23 "Standarden här är så pinsam att jag skäms över att skriva här" Vafan göru en här då jävla luffare?
www.myspace.com/naturmusic
Natur P18 Han skrev ju att han var här för att lyssna på etablreade hip-hopare som hade nåt att leverera.
"Here it goes: Tycker det är fult att du använder dig av en händelse som nyligen skett för att få ut din "snabbt skrivna text", du säger att du inte gjorde låten för hypen, då kanske du borde ha väntat tills du verkligen gjorde en låt med ett bra beat, slipad text och flow som rättfärdigar ämnet du tar dig an. " Word! Sen var det väl lika oplanerat att säga "znapmusik.com/juice" i outrot? Bull på dig mannen , jävla fjortis rappare som inte kan fixa en egen välförkänt hype så du måste lägga en kass låt om ett utav det mest tragiska i Sverige.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
tyck vad ni vill:)
Jag tog mig friheten och lyssnade igenom dina låtar, inget som imponerar mig... ganska typiska låtar. Jag vill absolut inte motivera ur dig från att hålla på med musiken, men du, liksom alla andra som gör liknande låtar, borde fråga er själva: är det värt att släppa en massa halv-taskiga låtar när man kan ta sig tiden och skapa ett fåtal FETA tracks (som är givande för lyssnaren)? Det är verkligen skitkul att det finns yngre som håller på med hip-hop och jag känner att jag börjar framstå som en gammal gubbe när jag sitter här och matar dig med kommentarer.. Men dagen kommer då man måste välja mellan utveckling eller "UT vekling!"..haha.. gör du inget åt saken kommer åldern hinna ikapp och du kommer vara en i strömmen som ingen bryr sig om (ur en musikalisk synvinkel dvs) Har du aldrig undrat varför vissa låtar/artister är tidslösa och spelas gång på gång, medan vissa glöms bort efter något år? vilken kategori vill du tillhöra? den som skapar tidslös musik eller vill du vara ännu en vanilla ice som vi kommer glömma bort efter nästa Mc Patrik - Jag fäller en tår låt? Och det här fenomenet att det finns så otroligt många som låter likadant här på whoa är ganska fantastiskt, jag vet att du inte vill låta som vem som helst, så är det inte dags nu att variera? krydda till det lite? /hejsan
Episod 2
Anubis P23 : tackförstår vad du menar ska tänka på det!
sista uppen gay lords
det är jävligt sell out eller ska jag kalla det hype sökande att göra en låt åt någon man inte känner bara för att det är uppmärksammat i media som tusan. Nej tack, ta åt dig av det konstruktiva och inte av berömmet du får av denna. Lämna det bakom dig och gör något BRA nästa gång och anubis ord ska du tatuera in på kroppen, så viktiga är dom att ta åt dig av. Tack för mitt ord, holla !
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
okok
hur kan man tycka det här är dåligt ? bry dig inte whoa hatare , tycker du har grymt bra flow + as skön röst :)
tack dem som diggar, de som inte tack ändå!
äsch har inte det där hypats tillräckligt.. droppar prinsessan Viktoria reffen eller? RIP till killen, ingen förtjänar att dö.. men faktum är att alla inte hade fått samma uppmärksamhet om de hade sparkats ihjäl som den här bratungen. jag lyssnar på låten imorgon. fint av dig att skriva om någon du inte kände btw. peace!
Västkust Rockerz
LÅNGEN: om du tycker att den e överhypad så dra inte upp tråden då!
jag menade viserligen inte din låt. men du har en poäng. peace
Västkust Rockerz
aaa mkt sant det har jag;)
upp sista:P
hahahaha
bra låt, bra flow, sorligt det som hände. RIP.!
true.
aaamen aboo
Gillar allt med låten!! UPP
"Jag skulle lyssnat för de var ingen annan som gjorde"