I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Frida - Vi lever för varandra

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-10-10 19:00
Refrängen var bra , utan tvekan. Men rappen tycker jag inte var lika bra som resten av whoa verkar tycka =) Men det är väl att jag skiter i om det är första låten =p Tycker inte det har något med själva låten att göra. Tycker det låter vanligt.. Vanligt och trist, 99% av låtarna folk lägger ut låter likadant=) Förstår du vad jag menar? Det är samma stil på allihopa, samma flyt, samma ord och rim. Sen behöver inte det vara att man är dålig eller bra, men det är likadant och det kommer man aldrig komma vidare på. "Säg aldrig aldrig" haha, men du förstår säkert vad jag menar =) Hade du rappat lika säkert och fint som du sjunger så hade det varit bra, för jag vet inte vad det är, du kanske låter osäker, eller så är det en deliveryfråga..  Men tycker du det är roligt med rapp så ska du fortsätta, sålänge du sjunger lite så kommer jag lyssna ;) Sen kommer du såklart bli bättre, och du kanske blir underbart skitbra och jag sitter där som ett fån och laddar ner din skiva på piratebay och tänker tillbaka på denna kommentaren. Men tänk på det (om du har lust såklart) att en egen stil kan vara avgörande, om inte annat har det rätt stor betydelse.. =) Du klarar säkert av det =) Köss
www.tonfri.studio.nu

2007-10-10 19:46
MikaelaAndrasic F17 lilla rara du. då är det fotfarande fel eftersom hon skrev NÄR JA KOMMER HEM!  så fall ska det stå på vägen hem elr liknande. bry dig inte du har fel och det var till henne jag skrev. tönt
Get MAD and change

2007-10-10 19:52
sjukt bra reffräng! får man låna dig till en reff?:D
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se

2007-10-10 20:48
riktigt bra det här asså helt galet !!! pumpat tvär mkt nu.. hojta om du vill styra ihop något:)

one
/D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-10 22:12
skön som fan
bättre än alla andra tjej rappare på whoa :) 
keep it up

2007-10-10 22:21
toppen! love it
yeSs!<br>

2007-10-10 23:14

OJ nu blev giggen överraskad mitt i nattljuset av dataskärmen.

riktigt bra frida för att vara din första lilla rappish låt. får mig att digga med och den känns riktigt starkt. texten är fin dock enkel men varför ska inte känslor får vara enkla du gör de bra. nån flowmiss här och där men ingen fara i mitt öra.

att folk ens orkar snacka om att temat skulle va inne för nått års sen?

sen när blev känslor nån trend att ha ?

skriv de du känner och tycker de räcker för mig hällre sanning än bara trend !

holla på mig nån dag gummman ajjt ?

"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya"
// Petter ft feven - Vill Ha

2007-10-11 07:41
tack så jättemycket alla, tack för att ni lägger ner tid på kommentarerna, gör mig riktigt glad :)

Pajja-Production P19  det du påpekar om texten, saken är att vi bor precis över en krog mitt i stan, så jag har fått gå ner och hämta hem han ett antal ggr, men det kan ju ej vara så lätt att veta och jag tänkte inte på det när jag skrev utan de bara blev så helt enkelt, men här har du svaret iaf :)

Giggen Du hör ju förfan aldrig av dig + att solskenet är borta nu:(

2007-10-11 16:34
Pajja-Production

kolla vad hon skrev nu, de va exakt de jag sa! läs mellan raderna och tänk längre än vad näsan räcker. idiot

Kept it inside, didn't tell anyone else. Didn't even wanna admit it to myself...
Groupie

2007-10-11 17:10
visst funkar detta men liksom.

"han lämnar dig ensam med alla problem
två tonårsdöttrar som kommer hem försent"

problem skulle det väl vara om ni var ute och rökte braj eller drog tjack. Att komma försent hem är fan något alla gör nångång under sina yngre dagar kan jag lova.

Börja lyssna på Elsa och bli som hon så lovar jag att jag ständigt kommer ha dig på playlisten men inte nu.

fortsätt köra
remember my name<br>you'll be screaming it later!

2007-10-11 18:07
älskar din röst! fortsätt skapa,vore synd om du inte utnyttjade den framåt i livet!
"hur kan man ha en åsikt om man aldrig nånsin testat?"

2007-10-11 18:16
Okej. Bra skit.
Men du låter aningen osäker vid micken, tycker jag. Ingen kraft i det liksom, känns som om du bara står och läser från ett papper.
Men missförstå mig inte för gudskull, det är en rba låt. Riktigt fin text, låter jävligt ärlig vilket få lyckas med i den här typen av låt. Du sjunger fint också. Jag tycker att låten berör, fortsätter du bara spela in och blir av med den lilla osäkerhet som jag hör i din röst så kan du blir riktigt riktigt bra.

shit, läste igenom det jag skrivit..jag ltåer fan som Svarte Petter i Idol. men i varje fall, bra jobbat tjejen!
Dudezic - Dude-music - CHUP

2007-10-11 19:04

DU MÅSTE FORTSÄTTA! Detta var det bästa jag hört från en tjej! Chitt asså! Jag smörar inte! Detta var en jävligt fin låt! <3

Rappare

2007-10-11 20:01
Jag är väldigt imponerad faktiskt. De första två verserna är väldigt bra skrivna i utformning och vilka poänger du tar upp. Tredje versen blev lite för subjektiv i mina ögon, men i stort sett bra text. Rappen är lite osäker och stel, men du håller dig till takten och säger det du ska på ett lämpligt sätt. Stämmorna du lägger bakom versen är också väldigt snygga detaljer. Refrängen är skitbra. Där har du verkligen inlevelsen du saknar i verserna.

Fortsätt sjunga, men fortsätt gärna rappa också, för det känns som att en rappare kan gro inom dig om du ger den näring. ;)

2007-10-11 20:12
Ruggigt bra för att vara första låt, jag är riktigt imponerad av dig frida. Fina verser & du avrundar det med en riktigt fin refräng.

Keep 'em comin'
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
Groupie

2007-10-11 20:50
alltså seriöst, försöker ni styra upp bruden när ni har tungan så djupt i hennes arsle att hon inte kommer skita rätt på dagar??

Så jävla bra är inte detta som det verkar på alla kommentarer, men så här är det alltid direkt en brud droppar en låt på detta forum..

2007-10-11 21:03
tack allihopa :)

2007-10-12 09:39
upp?;(

Rappare

2007-10-12 15:20

Ingen inlevelse när du rappar,en del flowmissar texten är skriven från hjärtat men för övrigt väldigt simpel !  men heey för första gången är det väldigt bra !
Är det första gången du rappar till ett beat ? eller har du skrivit rapp texter till beats innan ? 
Tummen upp för ref med !

2007-10-12 16:00
Fyfan va bra denhär va :| visste att du kunde sjunga men Som många andra redan sagt är du också lätt den bästa Tjejen ja nånsin hört Rappa .. Texten Va oxxo mkt braa :)

2007-10-12 16:20
riktigt skön och bra text . tummen upp!
???? ?? ???
Groupie

2007-10-12 16:29
konstigt att ingen nämnt något om namnet än så länge? eller har jag missat någon kommentar?

2007-10-12 16:39
dujaeruvija - har hört nåra kassa här på whoa & nån låt me nån som en kompis skickat . Lägger inte alla kassa rappare på minnet duvet !  sofijah va nån hon inte ville bli jämförd me & Ska absolut få slippa de för de e en av dom ..

2007-10-12 16:43

Fan va du bajtar Lilleman

Groupie

2007-10-12 16:57
och ni som säger att detta är så jävla bra sen skriver alla att sofijah suger??, tycker inte detta är något bättre än sofijah, samma jävla tema, skillnaden är bara att det låter bättre när denna brud sjunger.

Elsa är nog dne vassaste tjejen i sverige just nu, även hästlängder ovanför denna brud

2007-10-12 17:21
riktigt bra låt tjejen, fortsätt så. :)

2007-10-12 18:08
http://www.speedyshare.com/538552112.html

Kom igen, ska vi styra ihop nåt elleR? ;D...
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2007-10-12 22:05

tack så jättemycket therese och alla andra :) puss på er.

2007-10-14 14:21
du är fan bäst!
<3
älskar din röst enormt.. så jävla skön!
och väldigt bra för att vara din första rapplåt!

2007-10-14 15:53

Shit asså, älskar den här låten, RIKTIGT bra.

Håll dig till det du har en aning om och håll sedan käften.

2007-10-14 16:27
Underbar låt. Stor + till dig. Halvdåliga rim men jag bryr mig inte så mkt om det. Fiin röst har du också

Stooora plus till Fraajdaaaaww!
bla.

2007-10-14 16:30
sjukt skön röst.
du är lika värd som bubblorna i min spottloska

2007-10-14 16:33
Haha, kommentar igen, men jag har lyssnat på den här sen jag laddade ner den :P
bla.

2007-10-14 21:16
Jag tror att du är min nya idol :)
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning

2007-10-14 21:17
låter som du har en socka i halsen :$ :(

2007-10-15 12:21
tack så mycket alla, blir sjukt glad! :)

alla stjäl i uddevalla, tillochmed robin stahl!

2007-10-15 13:37
big up!!
http://www.myspace.com/lallarkungen

2007-10-15 13:40
shieet är de första gången du rappar? du har fan talang ju ! :) diggade låten stoort ;) lite old & played beat men ändå fuckat fint . (: flowet är bra och texten nästan perfekt så fortsätt med rappen vafan :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-15 13:44
beatet får mig att egentligen vilja stänga av.

din röst är för "barnslig" på något sätt.
du kan ju rappa, men detta har redan gjorts 500ggr innan.

kan inte hålla med om att du tar dom flesta tjejerna här. men heey. du sjunger iaf rätt bra fan.
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen.
// Dansk_BB

2007-10-15 13:46
lunarstorm-syndromen tar sig hit.. sakta men säkert!

2007-10-15 13:54
fett jao!

2007-10-15 15:14
galet
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -

2007-10-15 15:51
den här va faktist sjukt bra :) skill för att vara din första, sången e lätt bra iaf :)

2007-10-15 15:55
SJUKT!

2007-10-15 16:00
Faan va bra!:) Shit snacka om att avra skit bra för att avra den första:) Pz
Peace Out!! if you good Keep on writing..;)

2007-10-15 17:30
helt okej för att vara första rapp låt å så men träna du kan bli mycke bättre,sjunga kan du göra bra hej då

2007-10-15 18:19

lägg down

Hammmmmmmmburgare + en cola

2007-10-15 18:54
haha du som sa att du itne skulle släppa dem här låten. jag stressade med mixen men ah du lägger det fet. ait Puss

2007-10-16 10:52
tack allihopa alltså :)

2007-10-16 15:43
taack så jättemycket darling :)