Max - Varför (blir det aldrig som man tänkt sig)
har inhandlat lite nya studio stuff som jag testa att recca denna låten med. Texten blev klar för kanske en månad sedan men har bara legat o skräpad tills nu. En ärlig låt rakt av. Ge konstruktiv kritik.. på låten i sig och även mixningen om ni pallar.. uppskattas. /Max Länkhttp://www.speedyshare.com/603180165.html
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
fett skön låt mannnen keep upp...
upp?
Fet :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tackar.. mer konstruktiv kritik.. vad va bra, vad va mindre bra osv
Sliez_ P19 tack slajsarn för den utförliga kritiken!.. kul att du gilla den =)
Tycker denna va bra asså :D fast beatet e sådär :P Vers 1: tycker den e soft som fan asså :D härligt flyt o allt :D Din röst diggar jag hårt asså :D Reffen: nja sådär, diggades inte så mkt, sry ;P vers 2: e nog den bästa av dessa tre verser :D vers 3: E bra denna med, men e nog den som jag diggar minst allt som allt får låten 7/10, e beatet o reffen som som sänker lite, annars e det najs :D Peeys
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
Maxan har droppat en sologrej jassåjasså? Lyssnar nu.. kommer kritik snart
Reff: Reffen är härlig som fan.. snyggt upplagd och lyriken är bra som fan.. Bra delivery som fan på den också..Vers 1: Riktigt bra lyrik i denna.. Snyggt skrivit, riktigt snyggt..Vers 2: I samma stil som den första versen så är det en helt enormt bra lyrik i även denna.. Sjukt bra skrivit.. Rakt avVers 3: Har inte mkt mer att säga som jag inte redan har sagt på dom andra 2 verserna förutom att jag faktiskt rös till i denna versen.. Det är ett bevis på att låten är fulländad, det är bara fåtalet låtar som får mig att rysa så här har du gjort ett riktigt jävla bra jobb mannen.. Slutsats: Helt SJUKT bra låt rakt igenom.. Sanslöst jävla bra text, din delivery/inlevelse tror jag inte kan bli bättre hur mycket du än filar på det.. Denna lär stanna på datan ett bra jävla tag framöver.. Eller vafan, den lär inte lämna denna hårddisken kan jag säga.. Sånt här ska du langa max.. Detta är sjukt bra.. Hooka mig på verser på sånt här vafan.. Holla mannen.. Simma lugnt.. Fred och kärlek..
tack som fan pågar.. hade inte väntat mig såhär bra kritik. men det glädjer mig :)
nån mer?
Har aldrig hört en låt där du skrivit snyggare. Dessutom är du en jävel på att langa hookar, och din röst är ruggigt tung. Sjukt bra text, som sagt. Man lyssnar intresserat från sekund 1 till låten är slut. Väldigt bra Max, väldigt bra! Vi får hooka upp en dag snart? /Grizz
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
BearC P20 tnx man! fan vad kul att du gilla den =)
ye det får vi göra.. hålla ät jår boj
riktigt fet låt :D diggar den skit mycket! good work!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
den e fet men de har jag redan sagt hehe /chefen
Är whoa svensk hiphop så lägger jag ner Några datanördsfittor som ändå lägger de fel
Mesta är väl redan sagt Bra text bra ref, bra beat fastnar i huvvet keep it up x)
I feel this hand om my brain when I write rhymes n' let the lord do his thang.
fett att ni diggar.. det uppskattas!
sorry att jag missat denna, till migsjälv först & främst men också till dig max. jag diggar den! du är grym - det vet du! 1
okej! missade att man skulle kommentera mixen osv. så jag kommenterar grundligt: beatet: supersoft känsla - inte för mjukt - inte för hårt. du vet när du släpper den perfekta tollen? typ så skönt är det. rappen: din känsla är off the hook och att du inte sjunger fastän du kunnat glädjer mig. rimmen är max kvalle - thats a good thang! mixen: bra mastrat - lite vassa SS. stod du för nära micken? har du mixat det konstigt? inget att klaga på! 1
asma mannen... soft att du tog dig tid och gav utförlig kritik! kul att du gilla låten! mixen vetifan.. stod faktiskt ganska långt ifrån micken, men jag har nog för låg bas.. håller på o lära mig inställningarna på de nya grejerna.. men det löser väl sig med tiden.
det gör det säkert max. älskar denna låten - blir lite ledsen av den faktiskt. sjukt bra compadre!
det glädjer mig, fast inte att du blir ledsen förståss... men det är en ärlig låt, så folk kanske kan relatera lättare till sina egna förhållande peace mate
jag digagr din röst
http://myspace.com/3egraden
hehe tack, antar jag
Härlig röst , jag diggar stilen att rappa . =) Beatet , helt okej . rösten är fett . Och , ja , du blir bättre som sagt =) P-Out//Mini-B
Har jag bett om din åsikt ?
fett att du tycker jag utveckas mini_b
upp på denna!
haha, vi bor på landet!
älska!
Du har riktigt tung röst.. Både denna sorten o lite hårdare.. du lägger de najs.. du fyller beatet med bra text .. Den sparas. pEyz bey
tnx boys! kul som fan att den uppskattas :)