ajja, här har ni textenWOGGY: Hakuna matutas, han är allt som inte är i sängen är jag hulken och matutas han är superman// ja kom och rädda mig i dina ögon drunknar jag ska vi gifta oss, sedan skaffa vila och köpa barn// Vad vore jag utan dig, du är allt jag har Ringer bruno, sedan blir det leka mamma, pappa, barn// Din kuk är så stor, man kan tro du är svart kan du fria till mig nu så vi kan ha våran bröllopsnatt// du giftig men snyggare än mange schmith bögarnas palats, i bögarnas stad här i örnsköldsvik// Matutas är min man och du är förjävla fin du får stå för bajset och jag får stå för vaseline//PERTAN: matutas, du är det bästa som finns vi har så kul med bajs och vaseline// du är så underbar, du är våran prins ooouuuh, bajs och vaseline.//BRUNO: Vill du rida på min påle ? vill du ge mig en lapdance ? Strippa tills jag svimmar, PANG I GOLVET EN FACE PLANT// jag vaknar upp och han sitter på min fejja Han daskar mig med kuken och säger nu ska du svälja// han tvingar mig till onani och rövslickeri han vill ha min våta tunga i sitt bajsbryggeri// Och woggy står och filmar och dokumenterar allt medans jag står och suger fläsk och jonglerar med pitepalt// älskar din orgasm, den är värre än en tsunami har gått över till kuk, jag vill inte ha punani// Du är min man och det förblir så jag drömmer om din kuk i mitt fishål//
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S