I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

John - Det här e bra skit (Studiotest)

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-10-12 10:11

John - Det här e bra skit (Studiotest)

Chea, testade att leka lite i nya studion, meckade ihop ett snabbt beat och spelade in det. Rimschemat är en aning annorlunda men det är som sagt inget spec seriöst.

Myspace

Allt är producerat i Cubase 4 och Reason 3 av mig själv och Dani Diaz.

Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2007-10-12 10:21
Oops, märkte nu att verserna är helt panorerade till vänster, men det ska fixas. lägger upp den på myspace under dagen.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2007-10-12 13:07
förutom att verserna är helt panorerade till vänster
så tyker jag att det är Bra Skit även om det inte va så seriöst
http://www.myspace.com/kallargubbens

2007-10-12 13:35
länken e trasig
life is a motherfucking rollercoaster
so I'm starting to consider the farfarsbilarna

2007-10-12 13:40

2007-10-12 13:41
du e grymmm

du har en behaglig rap röst och schysst flow.

jag tyckte adlipsen va aningen otajta men det gav ett rätt mänskligt sound så det funka ändå.

inspelningen va lite basig, lite bumlig vill ha mer diskant på din röst.

bra låt men saknade en catchigare ref till en sån banger.

peace

kul med mary poppins och janice jopplin, aldrig tänkt på det men det är ju rätt uppenbart egentligen
life is a motherfucking rollercoaster
so I'm starting to consider the farfarsbilarna

2007-10-12 14:09
är de här i studio så är du jätte dålig på mixa
Jalla idiot systemet stänger snart!

2007-10-12 14:27
Som sagt, inget vi har lagt tid alls på. La lite compressor och reverb på rösten sen var det inget mer.

Tack Des.

2007-10-12 16:15
upp!

2007-10-12 17:46
...hmm

skönt att du inte skriker när du leverar längre ;)
du lägger det tyvärr aningen otajt vinglar på kanten till att vara off beat.. du utvecklas men som du sa är de här inget du lagt tid på vilket märks men kul att du droppar nått.. been some time u know..

"Inte konstigt att horan är fattig när hon jobbar på timlön!"

2007-10-14 19:39
thanks mayn

2007-10-14 19:55

2007-10-18 20:07
upp!