I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-10-24 07:55
Ta det i Gb, runn han backar endo ur, annars hade han kommigt med en rejäl diss istället för att smygdissa en rad och sen backa ur..
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
Producent

2007-10-24 08:26

4/5 av alla kommentarer här inne är från FlyB själv haha...

Ingen vidare låt förövrigt.

2007-10-24 10:41
Ronnback: Dissen KAN VARA riktad mor er OM ni tar åt er. stämmer det?? JO. va bra. då har jag väll lyckats rätt bra ändå inom rap om jag får folk att ta åt sig???????

TMK: aiight om du säger det så! JAG BACKAR ABSOLUT INTE UR. det jag säger var att det "igentligen" inte var till er...MEN om DU ska vara så  och haka upp dig på det...DÅ KÖR VI homie*

Dawell : varför 4/5 e mina är för att jag är rätt ny här. har annars inga lyssnare som du ser så tar bara folk åt sig av det JAG skriver och så blir det såhär...men tack för att du kommenterade.
Just C´Walkin Throu Yo Street To Show Some Crip Luv peace niggu.

2007-10-24 11:00
Ronnback: Dissen KAN VARA riktad mor er OM ni tar åt er. stämmer det?? JO. va bra. då har jag väll lyckats rätt bra ändå inom rap om jag får folk att ta åt sig???????

Vad menar du? Du säger att den egentligen inte var riktade mot oss. Vad ville du då egentligen säga med den?
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck
http://www.soundcloud.com/brormusik

2007-10-24 11:13
Ronnback P17 :
Vad brukar man mena när man säger "Ni vet att FLYB har dem tyngsta orden bre - ni och eran vänskap kan suga mitt tredje ben". nu lyssnar inte på heeela versen NI HAKAR BARA UPP ER PÅ EN LITEN RAD som TMK fått för sig att det ÄR riktat mot er. Är ni den ENDA vänskapen i luleå elr?, lustigt att just eran "vänskap" tog åt sig..men som sagt OM NI VILL ATT DET SKA VARA RIKTAT MOT ER SÅ ~OK~ FÖR MIG. aiight.

p.s. jag vet vad jag skriver så du behöver inte kopiera yeo det var ett inlägg uppåt.

2007-10-24 14:11
Haha, grejjen är att vi har gjort en musikvideo kallad "Essen - Vänskap" som du mycket väl vet om, hur många i Luleå har gjort en musikvideo vid namn "Vänskap" ??
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL

2007-10-24 16:52

Men TMK är inte det pinsamt och fööör mycket storhetsvansinningt om du tror att det är "låten" vänskap jag menar?????? som sagt vänskapskretsar är det många som har och inte bara ESSENS...out*

2007-10-24 19:27
whatever. orkar inte bry mig
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck
http://www.soundcloud.com/brormusik

2007-10-24 23:40
haha 80 % av inläggen är av dig själv...

OT: kvaliteten gjorde att jag inte ville lysnna på låten. lägg upp den när den är klar, beatet var rätt soft, skulle vara soft att lyssna när den är klar...

2007-10-25 00:02
Hehe shit va du uppar mannen. Uppar till o med mer än mej, men jag vet hur det känns när ingen vill kommentera så jag förstår dej :P

Nu till låten: Riktigt skönt flow om du frågar mig. Skön delivery. Texten va väl nice, men kunde ha varit lite fler multis, flerstavisar osv osv.

2007-10-25 03:34
Ronnback P17:
Aiight man. Hoppas att DU är den enda som förstår när jag skrivit det som jag skrivit. alltså när det gäller om vänskap.

ogh P0:
aaah faktiskt så är 80% av inläggen på denna tråd mina :)
som jag sa förr jag är rätt ny här så jag uppar förjävligt mycket för att få lyssnare "och det har jag fått" tydligen. aaah jag ska tänka på det tills nästa gång med låten att jag lägger upp en bättre product..peace.

Music-of-Steel P18:
hehehe jaaa jag vet mannen är NY här så det tar ett tag innan man får lyssnare...men men tackar för proppsen om låten man, så även till dig ska jag tänka på det konstruktiva till nästa gång man. mer multis o flerstavisar...men tackar ännu en gång...

HEHEHE UPP!

2007-10-27 12:25
är det slut på era kommentarer???..fan då måste jag släppa en NY låt :)) hehehe

2007-10-27 16:27
upp. yao

2007-11-13 23:06
sista gången jag uppar denna låt så kom igen nu Whoa.