I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ssandra - fortfarande kvar

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-10-13 20:27

Ssandra - fortfarande kvar

Ssandra - Fortfarande kvar
 http://www.speedyshare.com/472554817.html

kritik

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-13 20:29
Ssandra - i minnet du lever
http://www.speedyshare.com/644383812.html   

kritik
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2007-10-14 09:15
varför lägger du upp samma låtar flera gånger ? :O

orkar inte kommentera nu, gör d ikv, när ja kommer hem..

peace !
www.myspace.com/lizenmusic

2007-10-14 09:26
bra :9
Mitt liv ljusna när jag fick se hon!
Men nu försviner hon.

2007-10-14 12:28
svin bra gumman.
music is my passion & my only desire

2007-10-14 12:46
Nej, detta diggades inte. Du låter lite som en kille också.
Hade nog gissat på att du var en 12 årig kille om du inte hade hetat Sandra.

Texten 4/10
Som vilken annan nybörjar/hypesökande/frizon-låt handlar denna om kärlek, om jag förstått rätt.
Du kan rappa, men inga bra rim, inga ögonbryns-höjare, inget särskilt någonstans med detta. Antar att det kommer med tiden.

Flow 4/10
Du har rätt nice flow ibland. Du låter som alla andra på whoa, men du har faktiskt rätt schysst flow på vissa rader.

Beat 5/10

Måste medge att beatet är schysst. Låter som en Sagan om Ringen-sampling typ och det är nice. Gillade inte trummorna och inte att det var sånt lo-fi sound över det hela. försök hitta bättre beats.

Betyg: 4,5/10
Träna vidare. Du utvecklas förhoppningsvis. Fred
Rappat skitlänge.

2007-10-14 12:50
Oj intressant!!!

De har kommit en våg av tjejer som rappar nu. och alla har olika kvalitet. men du e faktiskt en av de bättre jag hört av de som ploppat upp den sista tiden....

Du har fortfarande väldigt mycket å jobba på..

men du ligger snyggt i takt har ett soft och ganska stabilt flowe...

de jag gillar mindre me din röst e att du på någe skumt vis gör den mörkare och förvränger den... vist de kan ju vara så att du låter så här. men någe i rösten e de som låter skumt.....

är de så att du förvränger rösten så snälla sluta med de. du har en potensial i ditt flowe och sätt att lägga orden de skulle låta bättre om rösten inte va så krystad...

Forsätt med de du gör de här va en intressant lyssning
/Mats/
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>

2007-10-14 12:52
detta låter helt okej.. men har hört mkt bättre med dig sandra...

peac!

2007-10-14 16:26
tack så mycket, har inte nån bra mic
men till jul får riktiga saker,
då får ni se att jag värkligen kan !

2007-10-14 18:18
Hör knappt vad du säger, kanske för att jag har liite halvlågt ljud nu eller så är det din låga accapella.
bla.

2007-10-14 18:26
enligt mej så verkar alla tjejer här och jag menar precis alla göra musik av vad som hänt i uppväxten.. jag hatar min familj, vill inte ha dom kvar..blir slagen livet e piss la la la..
Varför?
En jag vet som började med det är short och helt plötsligt vill alla ha lika mörk röst som hena å lika kass barndom.
Tror många snackar skit faktist och tänk på de att e de nu skitsnack så tänk att ni talar om personer som gav er ett liv..

flowet va bra btw
take care
http://www.znapmusic.com/jnc/