I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Eliment - Dikter Från Ett Hjärta

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-10-14 16:42

Eliment - Dikter Från Ett Hjärta

Jag blev väldigt inspelnings sugen förut så jag hittade en halv gammal text osså spelade jag in denna, tyckte att det lät lite tomt  så jag la in en reff på slutet av låten :) kul o höra vad folk tycker ?

LÄNK

Yeeeaah!

2007-10-14 16:43
Finns även att tanka på www.znapmusic.com/eliment

2007-10-14 17:06

ska lyssna snart.. förrst btw ... :D

NS

2007-10-14 21:35
fan den här låten är bra ! sjuukt att det inteär fler komentarer...
NS

2007-10-14 23:45
Tack skyluke :) ja dem är snåla :D

2007-10-15 09:23
du har fått några komentarer tyvär så är de så här på whoa.

men jag ska säga va jag tycker och tänker...

De här va inte speciellt bra...

Du snubblar över texten i ditt flowe och du flyter på ett konstigt och intetsägande monotomt sätt som mina öron inte riktigt gillar...
lär dej att Artikulera. och att kanske korta ner vissa rader så du inte behöver snubbla vidare på orden till nästa takt...

delivery fanns de knappt. du bara maler på i ett monotomt tonlägge..
känner ingen glädje alls när du kör de här. och vist de e inte en låt där man ska låta glad . men med glädje och faktiskt kärlek menar jag  att de ska höras igenom endå. man ska visa att man älskar att stå vid micen. man ska leverera en sån kärlek för de man gör. och gör man de så hörs de igenom i de man kickar...

texten ja de va inte någe som tilltalade mej alls...

och ljudkvalitet å en så kallad mixning va katastrofal enligt mina öron..

men jobba på.. du har en helt ok röst. som skulle vara riktigt skön att lyssna på bara du får till ditt flyt delivery osv...

så fortsätt med de du gör. öva på så blir de här nog bra till slut..

/Mats/
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>

2007-10-15 09:56
Låten var skön fan!!=) Peace
-Profekta-2008-

2007-10-15 11:37
Mr-Banditen P27 

Jag skall tänka på vad du sa, kul att få riktigt kritik :)

Profekta P17

Tack :)

2007-10-16 15:43
nice nice, bra för att ha spelats in så snabbt (antar jag?). Gillar dock inte "yeah" adlibsen, passar inte i denna låt. Annars vare bra.

Peace

"I'll get the mexicans to fuck up Xzibit again if he don't pimp my ride" - Celph Titled

2007-10-16 16:56
styGGE P17

Ja den var ganska snabbt inspelad, därav dessa yeah som du inte tyckte passade så bra :P Jag glömmde helt enkelt klippa bort dem :P Kul att du gillar allafall :)

2007-10-16 23:01

fin fin=) fin text=) yeaah!

2007-10-16 23:27
Thx meyn :D