Jag ska fatta mej kortfattat. för jag har suttit och komenterat en del låtar nu på morgonen och alla låter lika dant å ligger på samma låga nivå.. det e grymt mycket saker man undrar varför de e så här å alla gör samma fel.. men skitsamma nu till din låt... Du har en bra idee men flowet i låten men du grejar de tyvär inte. du hackar och hoppar dej fram över takterna på ett otäkt å obehagligt sätt... du måste få in ett stabilare flyt så det e bara å träna... deliveryn va riktigt intetsägande ointressant och tråkigt... texten va inget som jag fastnade för de gick in i ena örat och ut genom de andra i samma sekund.... sen kommer jag till en fråga som alltid ger mej veck i pannan.. du har en dålig mixning kan vi börja med att säga... men 90% av alla låtar på whoa har dåliga mixningar varför e de så.. det e inte så svårt att få en någorlunda stabil mix det e bara å tänka till lite.... men e de så att du inte kan mixa be någon annan mixa åt dej... ja men fortsätt att kör å träna vidare.. ursäkta mina väldigt negativa komentarer men ta de konstruktivt. och försök att utväcklas...... /Mats
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>