Douglas - Lycka till (storytelling)
Nyinspelad låt, har ingen riktig hemmastudio utan jag använder polarens headset så ljudkvalitén på min acapella är som den är..http://www.speedyshare.com/420317416.htmlKritik! Gärna gällande mixningen, ljud upp/ner Beat av Benne_ TACK!LyricLouise var en flicka hon gick i sjunde klasshon hade en tunga och den var riktigt vassinga killar fick röra dom fick knappt ens semen allting ändrades i gymnasiet, du vethon fick smak för livet och började minglahon gick på fester och kröka en riktig pinglaså nu ligger hon med många och röker haschmen ingen vet hon går fortfarande sjunde klasssom alla säger så kommer vi växa uppmen hon är kvar i samma mönster å leker tuffå hon har inte ens nått jobb så det blir väl maxdär hon hon sliter hårt för sina fyra lax det blir en hård period för denna damhon kommer sluta upp med absolut inga kravsom det ser ut så gräver hon sin egen gravhennes hjärta slår snart sina sista slag
.du faller nerdu måste växa uppdu har nått din gränsdags att stila upp dig vah?.
det slutar snartvi kommer snart ge uppdet kan va svårt men vi sätter hårt mot hårtså stila upp dig nu min vän.
hon vaknar upp och hon har blod på sina lakanhon fick en bra kund igår på långa gatanså nu lever hon ett liv under ett ständigt hothon kan inte förändra det val hon gjorthon klarar dagen med hjälp av kokainbytt ut sin dropp med vatten mot en påse vinhon kommer aldrig tillbaka till sina vänneringen som saknar henne ingen som hon kännersåren dom bara bränner, hon vill bara byta livklä upp sig fint och få en helt ny stilhon vill kunna spola tillbaka alla fyra år men dom har satt för djupa spårmen hon vet hon vet hon måste vandra hela vägenför hon är trots allt utav mindre värdehon kommer aldrig tillbaka igen, jag kommer sakna dig min vän.du faller nerdu har växt uppdu har nått din gränskan inte styra upp det nu.
det slutar snartvi har gett uppden kan va svårt men vi satte hårt mot hårtså lycka till min vän