LilleZoo - fäller en tår, vers + refräng [R.I.P]
Tjenare alla, som rubriken lyder är detta bara en första vers + refräng i ny låt som handlar om riccardo.. den här var färdigskriven dagen då han dog, men har bara inte fortsatt på den pga att det kom så många andra som spelade om detta, men I will follow the stream å göra detta jag med.http://www.speedyshare.com/502952754.html där är länken R.I.P hoppas testen gillas, säg vad ni tyckte so far, så kanske jag fortsätter på den. R.I.P Riccardo
Death is the only way to true happiness
lätt det bästa jag hört från dig! sången är falsk och för låg:P annars är det bra utvecklig och lycak till i framtiden =)
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Bronkish: Tack broshan! haha I know i cant sing, därför ja tystar ner den :P :P Tack så mycket! MER! :D
Killar som sparkar å killar som blöder, Ni slår å ni sparkar tills han når döden, Ere nått ni fattar, tänker ni med hjärnan, Kan nästan inte tro det men inatt e han stjärnan, Han var ju bara 16 å 17 nästa dag, Killen som ni sparka han avled idag, Ni slaktade honom så nu slaktas ni med tiden, Ni kan nästan inte tro det men ni känner er så sliten, Å nu vill vi alla veta hur ni alla tänkte, Vad tänker ni nu, å vad tänkte ni då, Hela jävla sverige fäller en tår,
Vi vi saknar dig så, Ja nu hela sverige fäller en tår, där är texten
shiet älskling, riktigt bra!! big up .. texten, bra och sann .. som sagt detta va grymt :) fortsätt såhär baby.R.I.P Riccardo
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
älskling, tack ska du ha! älskar dig mest! <3 (L) R.I.P
bästa jag hört med dej. när gjorde du låten?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rasmus (juice) låten var klar dan när han dog, så fort ja hörde det kom tankar upp i skallen, men spelades in idag..
okokok
yes så äre UPP!
dåliga rim, träna på ditt flow. sämst sång.
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
sången fick mig att le, men det hära va lätt bästa du gjort, :)
npr: tack för att du lyssnade, yes ja sjunger falskt, har inte sakt att jag har bra sångröst. tMy: Tack fan mannen! :D !! :)
komigen nu uppisch!
momiz: tack!
assså ja svär,din hjärna funkar inte,skäms! ja förstår folk som mår dåligt av allt men asså ja fattar inte folk som utnyttjar situationen,de e inte ens en hel låt ? ett test ? "yes ja sjunger falskt, har inte sakt att jag har bra sångröst" du kan itne rappa inte sjunga o sen göru en låt om ett sånt känsligt ämne, skääms!
okay www.myspace.com/johnlazy
BigJohn: tack föra tt du lyssna iaf
Lätt bästa du har gjort lillezoo hör att du har fått mer inlevelse i dina låtar, Men tyvär var inte reffen bra alls :P den sög faktist. jag kan göra den år dig mayn :D om du vill asså :P
https://soundcloud.com/mendelsonbits
Rea: jo reffen var skit! :P jo gärna :)
damn, det här beatet är HETT! passar riktigt bra till ett sånt här ämne, verkligen bra beatval! synd att rappen inte är dne bästa...ärligt. reffen styr inte heller upp de.. MEN jobba vidare, ändra om några rader så flowet bli bättre å fortsätt på det här, MEN FÖR FAN GE DEN MER TID!
Älskar att älska hatet! www.znapmusic.com/r3a
Astmatic: Kul att beatet gick hem, älskade beatet jag med :) nästa vers blir jävligt lång ;) de e så beatet e upplagt tyvärr :( jo ska fixa det.. detta e bara en test somsakt.. :p
låter bra det! men jobba mer med reffen och mixningen så ;)
Älskar att älska hatet! www.znapmusic.com/r3a
u got it man!
håller på med sista versen nu, refrängen ska ni inte ebhöva trasslas med nu, den e fixad ;) upp nu så får vi se vad folk säger
sista upp!
Det bästa du har gjort Oscar, Början av låte var riktigt bra, jag tycker att när du sjöng Ni slaktade honom så nu slaktas ni med tiden så bröts det riktigt bra och då blev det bara okej annars bra fortsätt såhär!