I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2007-10-16 16:10

KmC - Ideal

Beat: Nicke Dahl Production - Piano 5
Rap: KmC
Mixning: KmC

Låten!

Säg vad ni tkr=)

I'd try to play the game
at the same i'l hope i'l get the fame....

2007-10-16 16:11
upp.
I'd try to play the game
at the same i'l hope i'l get the fame....

2007-10-16 16:59
komm igen Whoa!,jag vet att ni kan det!;D
I'd try to play the game
at the same i'l hope i'l get the fame....

2007-10-17 21:35
upppppp
I'd try to play the game
at the same i'l hope i'l get the fame....

2007-11-02 00:26

Vet inte va ja ska säga.. mer än träna .. Och lägg av med pauserna.. Låter som om du stammar..

Education is an admirable thing. But it is well to remember from time to time, that nothing that is worth knowing, can be taught.

2007-11-02 00:27
Alltså när du ska lägga ner med pauserna .. menar ja att du får ta å fylla ut raderna så då får ett bättre flow ..
Education is an admirable thing. But it is well to remember from time to time, that nothing that is worth knowing, can be taught.

2007-11-02 10:51
okej =)
I'd try to play the game
at the same i'l hope i'l get the fame....