Anna - I will always love you.mp3(sång - läskigt bra)
Tjena! Anna har en underbar röst så det är hemskt. Låten är inspelad av walle! Mixad av mig Henka - Låten är bara inspelad rakt igenom adds och så vidare har jag mixat fram! Och sjungen av Anna!Anna - I will always love you Det var en nöjje att mixxa detta satt och dregla hela tiden! Ja, ni kanske förstår själv när ni hör!
aaaaaaaaaaaahhhhh faaan va fiiiiin röst!
Söndermixad, dåligt uttal men grym röst!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hon har en fin röst. men som vissa redan sagt otroligt dåligt utal... sen låter hon nervös och väldigt nesal... sen så tycker jag inte kännslan riktigt finns där heller... sen rätta mej om jag har fel men tyckte mej göra ganska många små sura toner här och där,,, har febet så min hörsel e inte på top av någon anledning... sen så gav inte mixningen henne den rätten hon borde få heller... Den som mixat e kanske inte så van vid att mixa sång. det e ganska mycket anorlundare än att mixa rap... men tjejen har en vacker röst. så övar hon på så kommer hon vara ett namn vi kommer få höra mer i framtiden... /Mats
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
ny länk tack :)
Sleep is the cousin of death
om jag inte skulle ha skrivit att nån hade mixat den hade då fan ingen gnällt..like whoa! Länken funkar? ;P
Henka.. Jo jag tror nog att vissa hade påpekat de. jag hade verkligen gjort de sen sa jag inte att du mixade henne dåligt. jag sa att mixningen av henne den retten hon borde få.. e man inte van att mixa text sång så e de fuktansvärt knepigt. de e inte alls som att mixa rap... sluta bete dej när folk säger sin åsikt... fråga istället varför de inte gillar de och de med mixningen som folk klagar på.... så får du säkerligen svar.... jag vet hur surt det e när man gjort en mix som man själv e otroligt nöjd över och sen kommer några snubbar å säger sin mening om mixen klart man blir sne... men de handlar om att försöka ta till sej va folk har att säga.... bara min personliga åsikt /Mats/
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
nu stavar ajg inte bra heller men hoppas du förstår va jag skrivit. såg massa stav fel.. sorry
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
helt ok. bra röst, inget mer i nu läget.
Lookin at you through the glass..
det är som alla säger..lite uttal. slipa på det..sen går du och vinner idol ;)
http://Gmxmusic.se
Jag tyckte det var bra först men när jag hörde reffen blev jag helt förtrollad..jag e kär å låten och i anna XD sjukt :P
http://Gmxmusic.se
fan va hög acapellan blev döv direkt! reffen e sjukt braa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Varför är hon inte med i Idol? Fast tummen ner för att hon valde just denna låt att köra en cover på, den kan vem som helst som har röst göra bra. Vill höra mer...
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
tkr de låter förjävligt på många ställen =/ men men keep it up! pz
Sleep is the cousin of death
tkr att hennes röst inte passar för den sortens musik, låter mer som hon skulle passa för country musik ;s. håller med andra som säger att hon låter nasal.. om hon övar mer såblir det bättre (:
T-M-K P2 Hon är bara 13 :/ så hon får inte medverka!..
Jag tycker du har fel dära timmbaa, denna låten är svår att göra och det är få som gör den bra!
Men jag tycker hon gör den läskigt jävla bra.
Läskigt bra vet ej fan, men visst hade hon en bra röst, stundtals. Ibland va den rent ut sagt dålig. Slutsats: Låter tråkigt.
Folk som klagar på hennes uttal vet ju nu att hon är 13 år och har förmodligen inte äns börjat i 7'an än. Så ge hon lite träning så har vi nog en riktigt, riktigt bra röst här.
"Oooh, he is still here! Open and shut case Johnson! Apparently this black guy broke in and hung up pictures of his family EVERYWHERE!"
Shit vad klagar alla snubbar på jag dör för tjejens röst vist lite dåligt utal ibland med som sagt 13 år tänk om 3-4 år hon kommer sjunga andan av oss allihop bara du jobbar på att låta så nervös i verserna och vissa toner går att öva men me jag diggar till max skit bra för en 13 årig brud
Checkout http://www.myspace.com/abstines Om du vill ?...
inge vidare alls
work some magic
för att vara 13 år diggade jag, kmr nog bli grym
Dåligt Dåligt mixat, rätt kasst uttal och lite segt. Du har en bra röst, men du måste använda den på rätt sätt ^^ Peys!
Signatur?
whack mixning
doonplume@hot...
Jora:D älskar fna hennes röst. så fucking jävla skön. älska annas röst!:)
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Plume, hur många gånger har jag sagt till dig.. ta det bakom micen.. jag dödar dig. Det vet du =)
tyckte rösten va lite jobbig ibland, och känns som låten går lite väl segt? men hon var absolut duktig, bara 13 år? isf kan hon utvecklas till en riktigt bra sångerska!
Tack allihopen! ;D jag tar även till mig kritiken!
tycker den var fet , vem orkar yttra sig om utal osv tjejen är fan 13 jävla år , och hon gör låten grymt bra för att vara 13 år big up till denna !! har inget att klaga på mixxningen heller peace
chasse dyker upp som döda fiskar
tycker inte detta är läskigt bra. hon är duktig föratt vara 13 ja, men för det tycker jag inte att det är läskigt bra. hon har en bra sångröst och den kommer utvecklas och när den väl utvecklats och hon får en lite mer "vuxen" röst om jag säger så, så kommer hon säkert blåsa skiten ur dom flesta, sen tycker jag inte att hon passade helt rätt till detta låtvalet, stundtals även så håller inte rösten helt men det kommer med tiden såklart. ända i mixningen jag inte gillar speciellt är reffen tycker jag där det är för mycket reverb såatt det inte låter hm.. hur ska jag säga.. "äkta".. annars tycker jag Henka har mixat det hära helt aight!Anna , öva på, sen släpper du en ny cover efter ett tag och blås skiten ur dom tycker jag. du är duktig föratt va 13 helt klart! Fortsätt kämpa! peyz
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
Snopp? :D
...kommer inrullandes med oväsen som pansarvagnar...
Man hör fjortis målbrotts brytet när hon höjjer rösten men himla bra endå ;D
de låter falskt, nästan rakt genom, de är för att du måste sjunga med magen och inte näsan. du kan inte sjunga så här sega låtar med toner som är så långa, plus att den här låten är omöjlig typ.
Kept it inside, didn't tell anyone else. Didn't even wanna admit it to myself...
Dåligt utal och lite sönder mixad..
mrykw - no shit
Fuck walle och ge mig hans syster ;)
Bara tanken av mitt ordval och du åker in för kränkande.
visst hon sjunger bra och så,men fan rösten skär sönde in i mina öron:(
GRYMT fin röst, men mixningen var kass =/
jag droppar bomber som hitler
Tackar allihopen, det värmer ;D
Jag tycker inte hon låter nervös. Och den här tjejen har inte bra röst. "Hon låter förihelvette som Molly SANDÉN". Då har man inte bara bra röst. Då har man sagolik röst, man har röst som kan förknippas med Carola när hon var yngre. Den här tjejen har stor poential, sen om utalet och mixingen var dåligt.. Who gives a shit?. Stor tumme upp!
Hiphopen är för liten för att älskas av alla.
Nej fyfan va drygt de va å lyssna på etta inge bra sång allt. sönder mixat å de värkligen skär i öronen och för hög accapella..Sry
Rap
lite för darrigt, inte helt träffsäker på tonerna, låter falskt ganska ofta. Men ser att tjejen är 13 år så det finns definitivt stor potential!
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
robbeh P18 : Tack som fan! :) det värmer att höra! ;D
men det skär sig ju ibland men annars e det fint
okey det var bara i början