caliban X0 !
Är du möjligtvis ifrån Avesta ? =P haha
Education is an admirable thing. But it is well to remember from time to time, that nothing that is worth knowing, can be taught.
Some say they expect Illuminati take my body to sleep
En eskilstunabo som hört uttrycket " Sluta tööntarej " förr ..
Education is an admirable thing. But it is well to remember from time to time, that nothing that is worth knowing, can be taught.
nej jag bor i etown
Okej okej .
Haha ska vi sluta tönta oss ? , haah caliban, det är nog du som kanske tror för mkt på robin har gått på hans "VÄRSTING historier" Undra varför robin dämpar ner sig och verkar så rädd för ricky ?, Du borde ha vetat hela tiden att ricky backar mig både inom musik och på "GATAN", så varför börjar du backa nu när han skriver till dig ? .. Jaja ska dra och spela om de som knyllades i går :) . Kastar upp svaret i den här tråden sen , orkar inte göra en ny tråd, det är ju bara robin som hypas upp då : ) Puss och Kram
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
Caliban är det bara en slump att din "whoa-användare" gjordes ungefär när robins dissar börja komma ? =)
Willy jag är inte rädd för Ricky, varför skulle jag vara det? Det är dig jag ligger i beef med & för det behöver väll jag inte jiddra med alla dina homisar? Om du är så angelägen att ta det till gata så kan vi göra det men vi vet bägge två att det är du som skrapar hakan i den.. Din äckliga fitta ska du snacka vem som står bakom dig? är det tungt tycker du? Jag är ensam, jag behöver ingen bakom min rygg för jag klarar mig själv! Gör inte du det? Ta med hela din backup i låtarna & på gatan om du vill.. Som jag sa, jag står på egna ben men knasar det sig så finns det tungt kriminellt bellastade personer som står redo, inga jävla snorungar eller wannabes.. Du vet!! Stäng igen käften & langa upp din ynkliga låt eller kom & möt mig.. Som jag sa, jag ska bli pappa & nångång måste man växa upp man kan inte leva som man alltid ha gjort så jag tar det över beatsen, jag är inte rädd för nån eller något men om du vill bevisa något så får du stå dit kast!
HomeOne
"Om du är så angelägen att ta det till gata så kan vi göra det" "knasar det sig så finns det tungt kriminellt bellastade personer som står redo, inga jävla snorungar eller wannabes.." "Som jag sa, jag ska bli pappa & nångång måste man växa upp man kan inte leva som man alltid ha gjort så jag tar det över beatsen" Bestäm dig robin, Först säger du att du kan ta de till gatan, sen i SAMMA inlägg säger du att du inte kan de för du ska bli farsa ? Beslutsångest ? Dubbla personligheter? ... (eller fler med tanke på alla dina "namn" du gått under). Hahaa.. Och vad är vi då... Snorungar eller wannabes ? Vill bara veta vilket fack du tror att du har mig i ? Vill du inte beefa med fler än willy.. NÄMN DÅ INTE ANDRA I LÅTARNA !!! Om man nu har mod nog att kalla de för låtar vill säga.. Du visste inte att ja va med i Dino, men de e ja.. Så nu då ? Ber du om ursäkt eller är du man nog att stå för vad du sagt ?..
Jo jag kan bestämma mig!!! Jag säger lägg ner, lägg ner, stäng igen käften willybwoi men endå är han dryg & snackar backup & gata vilket gör mig irriterad.. Jo jag har gått under, Robin,Vilsna själar & Robie.. Jag har väll aldrig kännt mig riktigt nöjjd med något av dem & vad jag kallar mig för har väll du inte med att göra? Jag vet inte vilket fack jag tror att jag har dig i det får man väll se med tiden.. Jag nämner vem jag vill, när jag vill, hur jag vill, vart jag vill... Jag står för vad jag har saggt men spelade jag in en låt på fyllan för 2 månader sen när jag inte hade internet & nämner Dino studio så syftade jag på dem jag kände till i Dino då & du ingick inte bland dem! Får jag fråga varför du kommer & ska jiddra? Vad har du med saken att göra? Vad har du emot mig?
HomeOne
Det jag har emot dig .. är att du kallat mig horunge.. Okej.. du visste inte att ja va med då ... Men du vet de nu .. och ingen ursäkt har jag fått än .. Och ärligt talat.. lite försent för de nu .. Eftersom du undvek de.. och ja .. du säger vad du vill, till vem du vill blablabla.. Men räkna då med att du skapar dig en till beef .. Vet inte ens om du är värd energiin till de.. När ja hört va du kan prestera.. Så känns de inte som de.. Jag kom inte för att jiddra... Jag sa endast va ja tyckte, i ett land där åsiktsfrihet råder.. Fattar inte .. du säger att du står själv, och att willy inte kan stå på egna ben.. Men varför, varför dissar du då andra ? Om du inte vill att dom ska lägga sig i ?.. Alltså... Har alex gjort dig nått ? Har ferhat gjort dig nått ? Har felix gjort dig nått ? Dom vet inte ens vem du är däämit !! . Men jag förstår dom, inte lätt att veta vem en nobody är.
Blablabla & blablabla
HomeOne
Haha .. aa just de ja menar.
haha inget att säga ? :P
Du blir dubbelt så glad, som en siamesisk tvilling.
Haha han sitter säkert och tuggar på en kycklingvinge jävla tjockis hahahhahahahahahahahahahahhahahahahahahah,. ärligt talat då. haha tungt kriminella ? . Skojjiga killen :) Träffa du dom hemmet du blev placerad på ? "DUVAN" - där folk utan hem bor , fast du satt ju inlåst eller hur va det robin ? :. undra vem som ska dra igen käften! Mytho! .. Skit och liknande saker på dig " DEN TUNGA GANGSTER KILLEN MED BACKUP SOM FAN DU VET RIKTIGA KRIMINELLA FÖRSTÅRU ?? ?? JAG ÄR RAPPARE FÖRSTÅRU? , jävla mes "!
kom det inge svar? Haha mkt snack men inget svar? undrar bara ?:P
Passar en fet!
Yes svaret är helt klart nu mentol ska bara vakna så kommer hånet till han :), fast kommer bara lägga en länk till robie här , orkar inte göra ett nytt forum för det , det är han som vill ha de så mkt så då får han det, han ska inte bli utskämd över hela sverige :) .. Robin, vad menar du med att jag ska stå för det sen? :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Va fan säger du ? blev det ingen länk ?
Oj såg nu :) sorry
keff
Robin, vart tog din tunga ord vägen?
Willybwooi; På riktigt, du har ganska tung röst men innehållsmässigt är det inte mycket att hurra åt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Willy: Du har fett dålig inspelning vet du vah ?? och mixning, och text! Men aja, fortsätt eran biiif, bryr mig inte!
Signatur?
Och så va denna "Beef" över =P hahaha
Janky jag spankar dig och skiter fullständigt i en wigger från landet aiight? . För det andra om du skulle veta ett piss om nånting din inkompenta jävel , så ska du nog se att min text är både tung och taight, fast inte konstigt att en amatör som dig tycker så med tanke på att jag har lyssnare och du har en dyr mixer hemma ;) .. Freak. och kom inte med nå whoa skit" Lär dig ta kritik " , Sånna där idioter ska bara knipa då deras eget matrial suger häst - k - k . Så det är ungefär vad jag vill säga .. och fjortiskillen vad fan är "vah" förnått? Janky F14 hahah ärligt gå och lägg dig ! .. GÖR HELA DEN HÄR DISSEN TILL ETT HÅN ISTÄLLET, You got it b'tch? .. så nu va de avklarat =)
taktsbar-0 P20 Tackar, Men grejjen med den här beefen är att jag orkar inte med han och jag sänker han med ett offentligt hån mot han istället :)
Janky :
Vem fan har bett om din skumma åsikt!?
Ricky :
Haha jag anar det , vart håller han annars hus ? ;)
Chuzu
* Det första inlägget skulle ja ta bort med tanke på hur otrevligt det lät :) , fast råkade komma åt enter :) hahahah *
Bara en fråga ? Janky .. e inte de snubben som så heeeeeeeeeeeemskt gärna ville kicka med oss för bara nån månad sen ? Kanske blandar ihop små pojkarna ;)
haha, ROBIN vart fan är du ? , du har skrivit hela tiden , men sen jag gjorde mitt svar har du hållit dig undan?:O
Haha Smazk: Känner inte igen ditt namn, men jag känner igen "Nikotiin" där jag hade snackat med beson! men vad fan har det att göra med att jag inte gillar willy ??
Signatur?
Han menar nog mest : Du vill gärna spela in med oss .. Och du inte tycker om mig ? :) Kanske+
Exakt.. fan tur willy att någon här kan lägga ihop 1+1 .. Haha .. ;).. tror vi dödar denna tråd nu faan =P Finns inget mer att säga..