Max & Grizzly - Hallå (Gangsterskiten).mp3
Ai! Jag tog min skruttiga bil (med skottsäker plåt och tonade rutor) och gled över den skånska slätten till The Max Hood (Bjärred). Som vanligt hade vi sjukt kul när vi satt i crackdealinstudion och resultatet kommer gå till historien. Njut hahahahah!Mack Mode Max & O.G Crippin' Grizz
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
aaaaah blytungt beat asso. haha fetlåt detta diggas som fan, in i mp3 direkt. sånt skit som är kul att lyssna på, måste säga även fast ja inte gillar vissa personer( inga nämnda) så langar skåne feta rappare! gryzzly tunglirare, max 2 up
-pack you'r bags man, you are a tourist!
Haha tack som fan!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
jävligt skön faktist :) diggades
tack och upp!
lät fett , kul o höra max!
upp för fan, vad är detta?
haha så den kom upp här ändå.. så pass!
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
haha japp!
varför har 50 pers laddat ner och 4 skrivit...?
men kuken
Det fan soft även om jag hatar eran dialekt och har svårt att höra vad ni säger! men det va tungt :)
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
diggades..har dock hört bättre från er båda !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
max är bomben! fet vers från grizz.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha tack boys!
ojoj! fett beat, skön rap
big up
hets, stress, fest!
hatar skåne. hatar skånska. hör knappt vad dom säger. men ni var fan rätt sköna, och jag hör det mästa av det ni säger. skön text, najs flow,gungigt beat ;) ah, var fan en skön låt.
fett fett
hahahahahaaha ball låt fet osså så klart;) peace n' keep on
DIRRTY SOUTH, STAND UP!!!!
haha fan va gött att folk gillar detta! Fett roligt att spela in iaf. Phille, kul att du gillade min delivery =).
Intro: Max och Grizzly Reff: Max och GrizzlyHallå! Vi startade denna gangsterskiten Så bäst ni kallar oss två för rapeliten Hallå! Vi startade denna gangsterskiten Så bäst ni kallar oss två för rapeliten Vers 1: Max...Hela jävla Skåne är ett ghetto Fullt med kulkrut, vitt knark och heavy metal När röken lättnar är det vi som steppar ut ur dimman Magnum 9 mm, känn på stålet fitta (fitta!) Hallå, vill du bråka kan du komma in Och hyperventilera i en påse med epoxilim Årets hits kommer självklart från oss två Växte upp i Brooklyn med en mamma som var crackhoe Jag var mad broke, nu så har jag cashflow Lever som Montana men på klubben blir det mack mode 112 ring SOS, och berätta Vem går runt på alla klubbar med berretta Men dom kan inte göra ett jävla piss Är korrupt som Bulgarien, jag gör vad fan jag vill (maaayn) Ni vet väl att jag styr hela storstan Knäpper snabbt med fingrarna så kommer allt på guldfat Reff: Max och Grizzly Hallå! Vi startade denna gangsterskiten Så bäst ni kallar oss två för rapeliten Hallå! Vi startade denna gangsterskiten Så bäst ni kallar oss två för rapeliten Vers 2: GrizzlyÄnda sen jag var liten har jag lagt rappen bra Battlade ut B.I.G och Rakim i Rucker Park Uppvuxen i Queens men jag hängde i Bronx Varje gång jag var i närheten hände det nått Jag rånade banker och kapade plan Började rappa om livet och skapade drag Uppträdde med pistoler och sköt från scenen Sparkade på folk som låg tills jag bröt benen Jag är gangster (raaaww), så jag bet ihop Utvisad till Sverige efter mitt tredje mord Så jag packa mina väskor och hamnade i södern Jag rakade skallen och skrev Thug Life på röven Jag är ghetto (pow!), jag är hård som sten Har knäckt fler ryggar än en ortoped I'm slangin rocks, som jag kastade stenar Det är Max och Grizzly, två knarkade negrar. Reff: Max och Grizzly Hallå! Vi startade denna gangsterskiten Så bäst ni kallar oss två för rapeliten Hallå! Vi startade denna gangsterskiten Så bäst ni kallar oss två för rapeliten För alla som är Skånehandikappade ;)
haha, den va skön faktist. Inte min smak, men skön. Skönt beat o flow, Kul Lyrics. Log igenom låten, Peace. Upp
"Like Walter. E. Curtz, Im Living with insanity, I'll Raise Child Soldiers and make them Murder their family" - Nero
tack alla som diggish
Piru, haha nice =) det är det som är meningen.
Max vers gillade ja, speciellt dom första raderna. De va inte långt från ice cubes öppningsrader asså =) kan inte säga så mycket om beatet med tanke på att de va en instrumental, men beatet e snyggt. hoppas alla som lyssnar har hört original låten så dom förstår briljansen i max vers! grizzly, njae tyvärr, vet inte varför, asså versen va inte dålig, snygg öppning, men din lyrik va inte lika vass som Max asså, sorry men inget ja fastna för. peeys
Detta är min forumsignatur
UPP!
word
Även om den är raderad från speedy länken , och även om den är jävla gammal så tycker jag ändå att den förkänar en UPP! :$
haha, vi bor på landet!