Haxnot ft. Danne - Sagan Börjar (Lillehoé,Minii Alex) Shoo,vi kände för att göra en fin lite historia å resultatet får ni veta efter ni laddat hem den;)Intro:Lillehoé & DanneVers1: Minii AlexReff:Lillehoé & DanneVers2: LillehoéReff:Lilleohé & DanneMixning:LillehoéBeat: Det hette "Min Tid" på min dator^^Studio:LillehoéLyric: Vi står för våra egna texterLÄNKENHoppas ni diggar folk=)
Intro:Lillehoé & Danne:detta lät grymt bra , framgångar :) Vers1: Minii Alex:eyy Minii detta är ju framgång, var ett tag sen man hörde nått med dig , hur går de att rappa med percing i tungan ? Reff:Lillehoé & Danne:Lillehoé: du gör mer å mer framgångar nu :)Lika så du danne :) Vers2: Lillehoé:Vad ska jag kunna säga mer än att ni alla gör så mkt framgångar :) Lillehoé du e grym om du bara vill :)Mixning:Lillehoé:Mixningen låter helt okej :) fan även på de gör du framgångar ! Texten : gillade den helt enkelt :) bra text,sorlig o läskig men BRA (Y) Fortsätt , vill se er på topp listan om 1 år eller 2 år :D FORTSÄTT :DPuss på er mina bröder :D Upp nu whoa !
uppp :)
lyckad låt, gillar budskapet men han som droppade lät lite för ung för att kunna tas på allvar på nåt sätt. men wait for the voice så blir du nog riktigt skön att lyssna påhan som droppar 2a la det fint